Unohdit yhden etuliitteenReunanen :D Mestis-homo
Unohdit yhden etuliitteenReunanen :D Mestis-homo
Joonasta jännittää aina Tepsiä vastaan. Seuraavaksi menee varmaan Kiekko-67:aan.Kiitos Järviselle, kun hieroi Nurmen naamaa ja sai sen punaiseksi niin alkoi sykeyttä löytyä enemmän
KetunUnohdit yhden etuliitteen
Reunanen :D Mestis-homo
Turussa asuvana Lukon kannattajana muistan juuri tämän tyylisten kommenttien vuoksi miksi en kannata Tepsiä. Tyyliä ei voi ostaa.Mestis-Reunanen on kyllä niin huono ihminen, että toivottavasti homehtuu jossain Rauman kirkonkylällä lopun uransa.
Vähän liikaa vaadittu että junnuveska pystyisi kantamaan joukkuetta illasta toiseen. Miten hän pitkään Lindberg on vielä sivussa?Lukko 3 maalia 1.01 maalin odottamalla. Voivoi, kun Valilla ei tarttunut alkuun
Lukko 3 maalia 1.01 maalin odottamalla. Voivoi, kun Valilla ei tarttunut alkuun
Turussa asuvana Lukon kannattajana muistan juuri tämän tyylisten kommenttien vuoksi miksi en kannata Tepsiä. Tyyliä ei voi ostaa.
Turussa asuvana Lukon kannattajana muistan juuri tämän tyylisten kommenttien vuoksi miksi en kannata Tepsiä. Tyyliä ei voi ostaa.
Ketään tällä palstalla ei kiinnosta, miksi joku raumalainen ei kannata Tepsiä. Takaisin omalle laatikolle.
Hianoo. En ole raumalainen vaan ihan turkulainen. Mä häpeän.Ketään tällä palstalla ei kiinnosta, miksi joku raumalainen ei kannata Tepsiä. Takaisin omalle laatikolle.
Voi rähmä, kyllä minua nyt harmittaa. Haluatko kuulla miksi minä en kannata Lukkoa?Turussa asuvana Lukon kannattajana muistan juuri tämän tyylisten kommenttien vuoksi miksi en kannata Tepsiä. Tyyliä ei voi ostaa.
Hianoo. En ole raumalainen vaan ihan turkulainen. Mä häpeän.
En.Voi rähmä, kyllä minua nyt harmittaa. Haluatko kuulla miksi minä en kannata Lukkoa?
Mestishomo
Onneksi Raumalaisilla on tyyliäMikä vittu tota pullasorsien Nurmea risoo?
Vastauksesi toimikoon vinkkinä sinulle tulevaisuuteen.
Ehkä kannattaisi ottaa asiallinen palaute vastaan sen sijaan että keskittyy vittuiluun?Syytä onkin jos asut Turussa ja kannatat Lukkoa.
Pitääkin hävetä.
Ehkä kannattaisi ottaa asiallinen palaute vastaan sen sijaan että keskittyy vittuiluun?
Reunasmainen asiallinen palaute vai ottaa asiallinen palaute vastaan kuin Reunanen?Ehkä kannattaisi ottaa asiallinen palaute vastaan sen sijaan että keskittyy vittuiluun?