Hyvät dumarit
Kyllä tämä ihan omaan kurittomuuteen kaatui. TPS oli ihan hyvä mutta loppua kohden Lukon hyökkäysvauhti alkoi tuottamaan ongelmia. Tuohon pitää keksiä ratkaisu. Huominen kaiken muuttaa voi
Hyvät dumarit
Tämä.Siinäkin oli meiltä useampi kosketus kiekkoon siirretyn aikana. Ei helvetti
Huominen kaiken muuttaa voi ainakin sillä lailla että lomille mennään niin että helähtää. Jos jatkoille tullaan tuolla lailla kun johonkin pitsiturnaukseen niin ei ole ansaittu yhtään enempää. Vittu mitä paskaa.Kyllä tämä ihan omaan kurittomuuteen kaatui. TPS oli ihan hyvä mutta loppua kohden Lukon hyökkäysvauhti alkoi tuottamaan ongelmia. Tuohon pitää keksiä ratkaisu. Huominen kaiken muuttaa voi
Ja samalla vitusti rahaa saamatta.Parempi näin. Ei millään kehtaisi ottaa Tapparalta 4-0 kuokkaan seuraavalla kierroksella
Ei riitä pelkkä kosketus.Siinäkin oli meiltä useampi kosketus kiekkoon siirretyn aikana. Ei helvetti
TPS oli vielä huonompi.Lukko oli tänään niin huono, että se ryöstö olisi pitänyt ottaa
Tässäkin on pointtinsa.Parempi näin. Ei millään kehtaisi ottaa Tapparalta 4-0 kuokkaan seuraavalla kierroksella
Nyt on kalenteri vähän pielessä :D
Se on se kesäaikaan siirtyminen
Lisää viinaa, sormet liikkuu...
Päätin että en kommentoi mitään tänne. Nyt on kuitenkin pakko kysyä että mitkä filmaamiset? Autatko vähän.Harvoin mä tuomareita syytän mutta tänään oli luokatonta tuomarointia. Ja siihen päälle Lukon filmaamiset, hyi vittu ja lampaanperseet päälle.
Päätin että en kommentoi mitään tänne. Nyt on kuitenkin pakko kysyä että mitkä filmaamiset? Autatko vähän.
Mä voin vastata. Morandin pellehyppy ja kuka olikaan, joka itseään piteli Maken "korkeasta mailasta"Päätin että en kommentoi mitään tänne. Nyt on kuitenkin pakko kysyä että mitkä filmaamiset? Autatko vähän.
En muista kenen naamaan osunut maila nostaa kaverin jäästä metrin verran ilmaan? Ehkä vähän teatterilisää?Päätin että en kommentoi mitään tänne. Nyt on kuitenkin pakko kysyä että mitkä filmaamiset? Autatko vähän.
Päätin että en kommentoi mitään tänne. Nyt on kuitenkin pakko kysyä että mitkä filmaamiset? Autatko vähän.
Joo, kannattaa varmaan pysyä siellä omalla puolella missä kerrotaan Fröbergin nostaneen itse Reunasen mailan omaan naamaan.Päätin että en kommentoi mitään tänne. Nyt on kuitenkin pakko kysyä että mitkä filmaamiset? Autatko vähän.