Peliesitykset kaudella 2023–2024

• 1 073 380
  • 22 362

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään ei kausi vielä pääty. Tänään kun ei huidota edes vahingossa maalivahtia ristikkoon tai heitellä kiekkoa katsomoon, niin Lukko on täysin voitettavissa. Toki ei tuo Lukko ylivoimilla mitään pelottavaa esitä, mutta itselleen se on aina helpottava tekijä, jos ei kuluta jääboksia turhaan.
Kyllä tuo eilinen ratkesi ihan suoraan jäähyilyyn. Oma peli hajosi ihan täysin kun jatkuvasti ukkoa boksissa ja tulihan tuo voittomaalikin siirretyn rangaistuksen aikana.

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Kyllä tuo eilinen ratkesi ihan suoraan jäähyilyyn. Oma peli hajosi ihan täysin kun jatkuvasti ukkoa boksissa ja tulihan tuo voittomaalikin siirretyn rangaistuksen aikana.
Väisänen näytti ainakin olevan ihan loppu 3. erän lopulla, varmasti näistä alivoimista johtuen. Sitten taas joku Teissala kirmasi kuin nuori ori kevätlaitumilla.

Omasta mielestä eiliset jäähyt olivat aika selkeitä loppupeleissä.

Manlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään 7-0 voitto ja tuhkimotarina kohti Kanada-maljaa voi alkaa. Tämä oli viime yön uni jonka näin.

No mutta, eilen taottiin päätä seinään jäähyjen merkeissä. Vaikka lukon yv ei ihmeellistä ollut, niin se vie joka tapauksessa aina sen 2min aikaa tehdä itse maalin. Eilen laukaukset Lukolle 25-19. Tänään ja jatkossakin pitää ehdottomasti laukoa enemmän ja vieläpä niin, että se kiekko menee sinne maalille asti.
Eilen oli jo ihan hyvä mahdollisuus voittaa peli, mutta tyrittiin se itse olin hölmöilyn, kuten aiemminkin tällä kaudella.
Tänään jäähyt minimiin ja voitto kotiin.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Omasta mielestä eiliset jäähyt olivat aika selkeitä loppupeleissä.
Oletko oikeasti sitä mieltä että se Teissalan kopautus patjaan oli selkeä jäähy, playoff linjan mukaan? Entä se Nurmen korkea maila mikä ei edes osunut?
Dudaksen vitosesta ei jaksa jauhaa.. toki saa siihenkin mielipiteen antaa.

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Oletko oikeasti sitä mieltä että se Teissalan kopautus patjaan oli selkeä jäähy, playoff linjan mukaan? Entä se Nurmen korkea maila mikä ei edes osunut?

Dudaksen vitonen meni oikein. Teissalan huitomisesta ei olisi pitänyt antaa jäähyä tai vähintään salomonit Gibsonin huitaisusta. Se meni väärin. Nurmen tilannetta en ole itse nähnyt.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Dudaksen vitonen meni oikein. Teissalan huitomisesta ei olisi pitänyt antaa jäähyä tai vähintään salomonit Gibsonin huitaisusta. Se meni väärin. Nurmen tilannetta en ole itse nähnyt.
Joo mä oon tuosta vitosesta edelleen eri mieltä, siihen kai vaikuttaa tuo helvetin moinen filmaus Gipponilta.
Äläkä välitä tuosta Nurmen korkeasta mailasta, ei sitä nähnyt kukaan muukaan..vain yksi raitapaitainen mies.

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Raumalaiset oli joka tilanteessa mahallaan tuomioita kitisemässä kun eivät fyysisessä pelissä pärjänneet. Kyllähän se vitutti sitä katsella. Hävittiin kuitenkin ihan omaan hölmöilyyn, kun et itse tee niin kaveri yleensä tekee.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mielestäni nyt on otettu selvästi aivan liian tiukka tuomarilinja, kun ottelut ovat muuta kuin runkosarjan pelejä. Pudotuspeleissä tunne ja intensiteetti väistämättä kasvaa ja siten pienet tökkimiset, kopauttelut, pienet tönimiset ja taklaukset vedetään vähän liian myöhään osoitteeseen. Jos näistä jokaisesta alkaa nämä puuhastelijat arpomaan penalttia, niin kärsijöitä ovat kaikki ja myös he itsekin.

Tuo osoittaa taidottomuutta ja pelisilmän täydellistä puutetta. Totta helvetissä sikailut ja muu liiallinen tarkoitushakuinen rikkominen tulee estää, mutta lopulta kukaan ei tiedä mitä saa tehdä ja koko ajan ”paikkaillaan” niitä pieleen menneitä vihellyksiä. Eilen siitä kärsi TPS, mutta en ihmettelisi, jos tänään hyötyjä on TPS ja kotijoukkueen virveleitä katsotaan vähän sormien läpi,

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Lopettakaa jo eilisistä jäähyistä itkeminen. Se ottelu on jo pelattu ja loppunumerot on kaikkien tiedossa.
Tänään on uusi peli ja jos TPS ei tänään voita, niin kausi on paketissa. Varmasti joukkue tämän itsekin tietää ja illalla näemme, mikä oli joukkueen esiintyminen ”selkä seinässä” tilanteessa. Maalit kun ratkaisevat eikä jäähyt, olkoon ne sitten puhallettuja tai puhaltamattomia.

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
No ainahan sinne mahtuu pari huonoa jäähyä. Ei nyt poista sitä faktaa, että siellä huidoiltiin mihin sattuun mailalla ja kiekko huolimattomasti ilman painetta katsomoon.

Nurmen tilanteesta paha sanoa sen kuvakulman perusteella.

Dudas meni ainakin omasta mielestä oikein, kun 2+2 ei voinut antaa.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Lopettakaa jo eilisistä jäähyistä itkeminen. Se ottelu on jo pelattu ja loppunumerot on kaikkien tiedossa.
Tänään on uusi peli ja jos TPS ei tänään voita, niin kausi on paketissa. Varmasti joukkue tämän itsekin tietää ja illalla näemme, mikä oli joukkueen esiintyminen ”selkä seinässä” tilanteessa. Maalit kun ratkaisevat eikä jäähyt, olkoon ne sitten puhallettuja tai puhaltamattomia.
Lupaan tehdä niin jos sä lupaat unohtaa Ushenit.
Eipä täällä kai kukaan sen enempää ole itkenyt, keskustella voi niistä ilman nillittämistäkin.

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
No ainahan sinne mahtuu pari huonoa jäähyä. Ei nyt poista sitä faktaa, että siellä huidoiltiin mihin sattuun mailalla ja kiekko huolimattomasti ilman painetta katsomoon.

Nurmen tilanteesta paha sanoa sen kuvakulman perusteella.

Dudas meni ainakin omasta mielestä oikein, kun 2+2 ei voinut antaa.
Teissala kuitenkin huitaisi selkeästi vihellyksen jälkeen ja kiekko oli maalivahdin hallussa. Plus sen Dudaksen tilanteen jälkeen halusivat varmasti ottaa nuo kaikki tilanteet pois.

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Teissala kuitenkin huitaisi selkeästi vihellyksen jälkeen ja kiekko oli maalivahdin hallussa. Plus sen Dudaksen tilanteen jälkeen halusivat varmasti ottaa nuo kaikki tilanteet pois.
Dudaksen tilanne näytti kevyeltä, mutta ihan samallalailla se viime lauantain Lukon pelaajan keihästys oli kevyt, mutta selvä rike. Et sä vaan voi tehä niin.

Omasta mielestä myös se, että linjan pitäisi muuttua "koska pleijarit" on ihan vitsi. Ensiksi tahkotaan 60 ottelua eri linjalla ja sitten saisikin roikkua niin paljon kuin sielu sietää? Tosin kyllä runkosarjassakin saa roikkua ei siinä...

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Ejy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepes
MAKKEEEEE, tätä Makkea oon kaivannut

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy