Olin tulossa kirjoittamaan peliin liittyen, mutta aika jäätävää settiä. Olen sanaton.
Ihan pikkusen kuluttavia myös kannattajille nää jatkoeräpelit poffeissa. Veikkaan että voittomaali tulee seuraavalla ylivoimalla, suuntaan tai toiseen.
Jännittää niin paljon että telkkari menee mutelle aina kun lukolla kiekko meidän päädyssä.
Sydän takoo niin kovaa että olotila ei ole enää nautinnollinen.
Miksei Tepsi lauo enemmän? Toi Gibson näyttää siltä kun ois ensimmäistä kertaa luistimet jalassa. Aivan hasardi torjuntatyyli ja jopa jäitä pitkin mahdollisuus maalintekoon.
Ja koittaa muistuttaa että tää on vaan jääkiekkoa eikä niin vakavaa. Silti meinaa ahdistaa.joo välillä jännittää niin ettei tiedä pystyykö katsoa:). sit taas miksi kattoa kun jännittää niin:). Loppujen lopuksi tämä on parasta aikaa :)
Aivan näin:). Muistan itse nämä 2 viime hopeakevättä kun on ollut aivan loppu ku finaalit oli ohi:)Ja koittaa muistuttaa että tää on vaan jääkiekkoa eikä niin vakavaa. Silti meinaa ahdistaa.
Etenkin se puolivälierä IFKta vastaan sellasta tunteiden vuoristorataaAivan näin:). Muistan itse nämä 2 viime hopeakevättä kun on ollut aivan loppu ku finaalit oli ohi:)
Tämän merkitys on valtava. Jo pelkästään siksi, että molemmat on altavastaajia, niin olisi huomattavasti parempi päästä keskittymään tamppperelaissiin jo huomisesta alkaen kuin maanantaista.Seuraavan maalin merkitys on iso koko sarjassa. Jos pitäisi olla ennustaja, niin seuraavan maalin tekijä etenee puolivälieriin.