Tepsin yli 3.5 maalia lapulla ja Wernblom perseilee. Ei voi vittu olla todellista!
Eli sun syy, että se ei tehnyt. Pitäisi olla oppinut, että Palloseuralle ei pelata mitään vetojaTepsin yli 3.5 maalia lapulla ja Wernblom perseilee. Ei voi vittu olla todellista!
Ei se yli 3.5 olisi kuitenkaan ollut.Tepsin yli 3.5 maalia lapulla ja Wernblom perseilee. Ei voi vittu olla todellista!
Oli siellä paljon hyviäkin suorituksia tänään missä juuri mun mielestä näkyy se potentiaali. Samalla voi kyseenalaistaa vähän Sami Saloa, kuinka paljon hän osaa tukea ja kehittää näitä nuoria puolustajia? Vaikea sanoa kun ei itse ole joukkueen arjessa mukana, mutta ulospäin näyttää että Salo vaan seisoskelee vaihtoaitiossa. Ja muutenkin aika vähäisillä valmentaja meriiteillä tuohon aikoinaan nousi.Siinä mielessä huonompi homma, että tahdotaan jäädä oman joukkueen kannalta tappiolle tässä mielessä. On nuo Rubenin miinukset sen verran karua luettavaa.
Tää yli 3.5 maalia on AINA lapulla jos tulee lähettyä hallille tai jonnekin kuppilaan kattomaan peliä.Eli sun syy, että se ei tehnyt. Pitäisi olla oppinut, että Palloseuralle ei pelata mitään vetoja
Juuri näin. Päällimmäisenä tästä illasta jäi mieleen Rafkinin törkeä tahallinen paitsio, kyseenalainen omiin tehty maali ja lopun kruunasi hukattu mahdollisuus tällä kaudella harvinaiseen kolmen maalin voittoon.Tuo ottelun viimeinen laukaus 5 metriä tyhjästä maalista kertoo kyllä kaiken TPS:n osaamisesta.
Mielestäni Broadhurst on pelannut hyvin siihen nähden että tämä on hänelle kauden ensimmäinen ottelu.
T:Posipetteri
Nyt en tajunnut? :DEi se yli 3.5 olisi kuitenkaan ollut.
TPS olisi voittanut 4-1 eli 3.0 maaliaNyt en tajunnut? :D
Olen tässä asiassa tiukasti samaa mieltä muuan NHL- selostajan kanssa häntä lainatakseni: "Patrik Stefan, this do not belong in the National Hockey League!"Pipoa löysemmälle! =D
Tepsi tekee yli 3.5 maalia = 4 maalia tai enemmän.TPS olisi voittanut 4-1 eli 3.0 maalia
Jeps, omat odotukset tämän viikon pisteistä tällä hetkellä +1.Odotukset: 0. Tulos: 3 pistettä. Täähän meni helvetisti paremmin kun odotin. Ei ollut kyllä kovinkaan tasokas ottelu. Peltosen Ville on kyllä mielenkiintoinen valmentaja.