Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 006 316
  • 22 362

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Samaa mietin itse aluksi. Mutta ei voi olla sattumaa, että jotenkin se on aina Rafkin kenen varusteista se kiekko on omiin menossa. Pelaa pelkkää äijää aina, eikä seuraa kiekkoa. Toinen kerta tänään. Kolmas finaali Tapparaa vastaan nevö foget.
Muuan Rasmus Ristolainen oli samanlainen. Totesi myös TH haastattelussa, että Tortsi opetti vasta puolustamaan enemmän mailaa
 

lasone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät
Samaa mietin itse aluksi. Mutta ei voi olla sattumaa, että jotenkin se on aina Rafkin kenen varusteista se kiekko on omiin menossa. Pelaa pelkkää äijää aina, eikä seuraa kiekkoa. Toinen kerta tänään. Kolmas finaali Tapparaa vastaan nevö foget.
Voisiko ajatella että tekisikin mailalla, jalan sijaan, omiin enemmän jos ei pelaisi pelkkää äijää?

Pohdintaa tämäkin vain.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Jahas, nopealla silmäyksellä Sisu-Petterin toimia katsellaan taas videolta pelin jälkeen. Vähän sellaista jalkapyyhkäisyn oloista tarjoiltiin Muulille.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Samaa mietin itse aluksi. Mutta ei voi olla sattumaa, että jotenkin se on aina Rafkin kenen varusteista se kiekko on omiin menossa. Pelaa pelkkää äijää aina, eikä seuraa kiekkoa. Toinen kerta tänään. Kolmas finaali Tapparaa vastaan nevö foget.

E. Toinen finaali olikin.
No Rafkin on vähän sellainen että aina sattuu ja tapahtuu molemmissa päissä kenttää. Siinä mielessä viihdyttävää seurattavaa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Jahas, nopealla silmäyksellä Sisu-Petterin toimia katsellaan taas videolta pelin jälkeen. Vähän sellaista jalkapyyhkäisyn oloista tarjoiltiin Muulille.
Aika normi vääntötilanne mun mielestä.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
No Rafkin on vähän sellainen että aina sattuu ja tapahtuu molemmissa päissä kenttää. Siinä mielessä viihdyttävää seurattavaa.
Siinä mielessä huonompi homma, että tahdotaan jäädä oman joukkueen kannalta tappiolle tässä mielessä. On nuo Rubenin miinukset sen verran karua luettavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös