Hienoa kiekkoa pelaa Miettisen KalPa.En tiedä millä silmällä ovat katsoneet mutta raikas esitys meidän Lukon viime aikojen otteisiin verrattuna.
Hienoa kiekkoa pelaa Miettisen KalPa.En tiedä millä silmällä ovat katsoneet mutta raikas esitys meidän Lukon viime aikojen otteisiin verrattuna.
Onneksi tämä KalPan todennäköinen 3 pinnaa melkein varmistaa sen, että ei tule Lukon vastustajaksi. Nyt pitäisi saada lottopallo pyörähtämään Pelsun kohdalle, sillä uskon että se on kolmikosta Hifk-Kärpät-Pelicans se jota vastaan Lukolla on parhaat mahdollisuudetHienoa kiekkoa pelaa Miettisen KalPa.
Hienoa kiekkoa pelaa Miettisen KalPa.
Mitäs huomenna tapahtuu?onneksi huomenna on vielä teoreettista panosta kakkossijaan, jos tappara tämän häviää.
Kaikkein suurin todennäköisyys on tietysti sillä ettei tapahdu kumpaakaan.Mitäs huomenna tapahtuu?
Kyllä tuo kakkossija on lähinnä teoreettinen. Ensinnäkin Lukon pitäisi saada 6 pinnaa, todennäköisyys sille on luokkaa alle 15%. Sen lisäksi Tapparan vähintään 1 piste Sporttia ja Ilvestä vastaan on luokkaa 97%. Ja todnäk että Ilves jää kolmeen peliin nollaan pinnaan on luokkaa 5%. Ei ole kakkossijaa tulossa.
Itseasiassa on todella huomattavasti todennäköisempää että Lukko tippuu neljänneksi kuin nousee toiseksi.
Juuri näin, Lukon tippuminen neljänneksikin on selvästi alle 10%.Kaikkein suurin todennäköisyys on tietysti sillä ettei tapahdu kumpaakaan.
Kattelin näköjään ton jukurit pelin päivämäärän väärin.Mitäs huomenna tapahtuu?
Elättelen itse toivoa, että esim. Kärpät tai TPS yllättää toisen tamperelaisista puolivälierissä. Vaikkakin epätodennäköistä, se avaisi 3. sijalla mahdollisuuden pelata välierissä sarjan 4. tai 5. sijoittunutta vastaan. Se olisi varmaan parasta mitä meille voisi tapahtua.Olisikohan jopa parempi tippua neljänneksi, sikäli kun Ilves voittaa runkosarjan? Ei tulisi Tappara välierissä, jonne siis mennään niiet heilahtaa, vastaan.
Äläs nyt.Olisikohan jopa parempi tippua neljänneksi, sikäli kun Ilves voittaa runkosarjan? Ei tulisi Tappara välierissä, jonne siis mennään niiet heilahtaa, vastaan.
Vanha ystävä!Tuosta Ilves ja Tappara jatkoon, samoin Lukko. Mutta HIFK tiputtaakin KalPan. Mikäs se sieltä tuleekaan välierissä Lukolle?
Ollaan kuitenkin 2020-luvun playoff-sarjoissa 1-1Äläs nyt.
1. Ilves
2. Tappara
3. KalPa
4. Lukko
5. Pelicans
6. HIFK
Tuosta Ilves ja Tappara jatkoon, samoin Lukko. Mutta HIFK tiputtaakin KalPan. Mikäs se sieltä tuleekaan välierissä Lukolle?
Tosin ei yhtään voittoa paras 7 sarjassa, joskus aikaisemminkin on Tapparaa vastaan johdettu 3-1 pleijarisarjassa...Ollaan kuitenkin 2020-luvun playoff-sarjoissa 1-1
Sitä lähdettiin tarkastelemaan maailmaa posin kautta heti aamusta.Tosin ei yhtään voittoa paras 7 sarjassa, joskus aikaisemminkin on Tapparaa vastaan johdettu 3-1 pleijarisarjassa...
Kato nyt tätä viestiäsi, oikeasti.Tosin ei yhtään voittoa paras 7 sarjassa, joskus aikaisemminkin on Tapparaa vastaan johdettu 3-1 pleijarisarjassa...
Tässä olet ihan oikeassa mutta meinaatko ettei Lukko olisi mennyt jatkoon jos keväällä 2021 olisi pelattu sarja paras seitsemästä?Tosin ei yhtään voittoa paras 7 sarjassa, joskus aikaisemminkin on Tapparaa vastaan johdettu 3-1 pleijarisarjassa...
Mikä tuossa viestissä ei ole totta?Sitä lähdettiin tarkastelemaan maailmaa posin kautta heti aamusta.
Kyllä siinä on faktaa, se ei aina kaikkia miellytä.Kato nyt tätä viestiäsi, oikeasti.
Sitä en meinaa, mutta muistutin vain faktoista.Tässä olet ihan oikeassa mutta meinaatko ettei Lukko olisi mennyt jatkoon jos keväällä 2021 olisi pelattu sarja paras seitsemästä?
Onhan se totta juu, hämmästelen vaan miten ihan kaiken pystyy kääntämään negatiiviseksi. Siis. Ihan. Kaiken.Mikä tuossa viestissä ei ole totta?
Minua kovasti hämmästyttää se että kerrot olevasi bright Side of life kaveri, mutta et siedä jos faktaa kerrotaan, vaan yrität kääntää sen väkisin negaksi.Onhan se totta juu, hämmästelen vaan miten ihan kaiken pystyy kääntämään negatiiviseksi. Siis. Ihan. Kaiken.
Mutta varmaan samaa voi ajatella kääntäen meistä Always look on the bright side of life -kavereista, että ei kai siinä. Carry on.
E. Tosin vähän herää kysymys silti, että jos et kerran meinaa ettei Lukko olisi paras seitsemästä -sarjasta mennyt jatkoon, niin miksi tämä fakta piti silti päästä sanomaan? Kysymys on retorinen, tiedän vastauksen siihen itsekin. Saat toki vastata jos haluat.
Paljastus: en oikeasti ole, mutta ajattelin itse julistautua sellaiseksi ennen kuin joku muu kerkeää minut sellaiseksi julistamaan.Minua kovasti hämmästyttää se että kerrot olevasi bright Side of life kaveri, mutta et siedä jos faktaa kerrotaan, vaan yrität kääntää sen väkisin negaksi.
Tosiaankin kukin tavallaan, mun puolesta kaikki kukat saa kukkia.
Siis miksi ylipäätään kirjoittelet tänne? On vaikea ymmärtää, mikä rooli näillä toisteluilla on? Luuletko oikeasti, ettei muilla tätä palstaa lukevilla ole nämä "faktasi" tiedossa? Jos nämä ovat sinulle kiinnostavaa sisältöä, en voi kuin ihmetellä. Tai ei kai oikeastaan senkään pitäisi aiheuttaa ihmetystä, kun katsoo kirjoituksesi tasoa.Minua kovasti hämmästyttää se että kerrot olevasi bright Side of life kaveri, mutta et siedä jos faktaa kerrotaan, vaan yrität kääntää sen väkisin negaksi.
Tosiaankin kukin tavallaan, mun puolesta kaikki kukat saa kukkia.