J.Hetfield
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko, Kuparikiekko
Huomasitteko kuka hankki jäähyn. Huomaa kaverin merkityksen.
Mene sinä nyt jo läksyttämästä muita. Peli on ollut valtaosin paskaa, joten siitä varmaan enempi kirjoitetaan?Kertoo kyllä tästä palstasta aika paljon, että kaksi (2) viestiä tulee Tompan maalista, mutta Ässien maaleista purnataan pari sivua. Vaikka itsekin puolivitsillä negailen niin katsokaa nyt vittu peiliin.
Katso peiliinMene sinä nyt jo läksyttämästä muita. Peli on ollut valtaosin paskaa, joten siitä varmaan enempi kirjoitetaan?
Miksi? Olen aika vähän kommentoinut. Et sinä ole yhtään muita parempi.Katso peiliin
Tee sitten mulle ja muillekin palvelus ja kommentoi jatkossa vielä vähemmän sittenMiksi? Olen aika vähän kommentoinut. Et sinä ole yhtään muita parempi.
58 minuuttia pelistä täyttä 100% paskaa. 1,5 minuutti suht ok ja 0,5 minuuttia hyvää. Mistähän sitä pitäisi kirjoittaa?Kertoo kyllä tästä palstasta aika paljon, että kaksi (2) viestiä tulee Tompan maalista, mutta Ässien maaleista purnataan pari sivua. Vaikka itsekin puolivitsillä negailen niin katsokaa nyt vittu peiliin.
Milloin mahdat päästä tuosta asenteesta, kun näet itsesi niin paljon muita parempana? Kyllä se siitä iän myötä toivottavasti.Tee sitten mulle ja muillekin palvelus ja kommentoi jatkossa vielä vähemmän sitten
Pyydän anteeksi. Hienoa kannattamista kaikilta kun tärkeämpi asia on se että valitetaan vastustajan maaleista kun juhlitaan omien onnistumisia. Miksi helvetissä kukaan haluaa kannattaa tuolla tavalla? Ja miksi helvetissä kukaan haluaa pelata joukkueessa, jota kannatetaan tuolla tavalla?Milloin mahdat päästä tuosta asenteesta, kun näet itsesi niin paljon muita parempana? Kyllä se siitä iän myötä toivottavasti.
Siinäpä sinulle pohtimista. Voin vakuuttaa, että toivoin loppuun asti Lukon voittoa, mutta kentällä näkyi ihan loppua lukuunottamatta käytännössä vain huonoja asioita. Karjalaisen nosti esiin aiemmin ja haluan vielä korostaa tätä, seuraavassa pelillä pitäisi olla poppareilla, jos valmennus on hereillä.Pyydän anteeksi. Hienoa kannattamista kaikilta kun tärkeämpi asia on se että valitetaan vastustajan maaleista kun juhlitaan omien onnistumisia. Miksi helvetissä kukaan haluaa kannattaa tuolla tavalla? Ja miksi helvetissä kukaan haluaa pelata joukkueessa, jota kannatetaan tuolla tavalla?