Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 737 327
  • 16 050

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon pelaaminen on todella aneemista, jopa luovuttaneen oloista. Yksittäisiä hetkiä lukuunottamatta tätä samaa on näkynyt jo pidempään.

Ei hyvä merkki viikko ennen runkosarjan loppua.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Lukon pelaaminen on todella aneemista, jopa luovuttaneen oloista. Yksittäisiä hetkiä lukuunottamatta tätä samaa on näkynyt jo pidempään.

Ei hyvä merkki viikko ennen runkosarjan loppua.
Kyl nää on jo luovuttanut. Pellaillaan runkosarja pois alta ja odotellaan, josko vahingossa kaikki kiekkojumalat olis Lukon puolella puolivälierissä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon pelaaminen on todella aneemista, jopa luovuttaneen oloista. Yksittäisiä hetkiä lukuunottamatta tätä samaa on näkynyt jo pidempään.

Ei hyvä merkki viikko ennen runkosarjan loppua.

Joo kyllä tää peli on syönyt paljon sitä toivon kipinää, mitä tässä on pidetty yllä. Hyvä tulo peliin, vähän vastoinkäymisiä ja koko jengi ihan sekaisin
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Lukon pelaaminen on todella aneemista, jopa luovuttaneen oloista. Yksittäisiä hetkiä lukuunottamatta tätä samaa on näkynyt jo pidempään.

Ei hyvä merkki viikko ennen runkosarjan loppua.
Tämän olen myös itse laittanut merkille. Sitten kun ollaan maali tai pari takeissa niin eivät edes itse usko pääsevänsä enää peliin mukaan.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kessulta taas hyvä laukaus. Kainaloa kohti menossa, mutta Langhamer saa hyvin käden kiinni vartaloon.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Ei pienintäkään mahdollisuuksia pleijareissa tällä pelillä. Toisilla peli kehittyy kevääseen meillä kuntohuippu oli syksyllä.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Tompallakin nyt kiiluu silmissä vähän liikaa nyt pakkien pistepörssib voitto...

Mutta en valita, kun niitä vetoja sinne maalille yritetään nyt paljon enemmän kuin vielä viime viikolla.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Marzelinho on kyllä taikonut tämän rosterin kovaan lentoon.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Älä ny. Koko kauden olet se positiivisuus ollut. Älä nyt kalkkiviivoilla luovuta.

Joo no sää voit sen ottaa jonain yliposina, mut kyl mä oon tätä seurannut ihan samoilla laseilla koko ajan. Ei vieläkään peliverkkareita tarvitse repiä, mutta odotin tähän peliin jo parempaa. Käytännössä alku olikin, mutta tämä luovuttaminen ei anna luottoa jatkoa ajatellen.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mäntykivi 4-1 tm. Ei saanut Lukko tänään kiriä aikaan.

Kuvaava tilanne hetki sitten tuo aloitusvoitto. Hehska laukoo viivasta ja ei ketään maalilla. Kassarille helppo torjunta tilastoon.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Hyvin kuvaa koko peliä tuo Ipan tyhjiin tehty.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Korona on viemässä nyt jo kolmannen mestaruuden Lukolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös