Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 759 663
  • 16 044

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolta heikko peli vai oliko Ässät todella hyvä? Pääsasia että tuli voitto, se tässä ratkaisee.

No sarjatilanne on niin hyvä, että itse seuraan jo peliesitystä ja katseet keväässä. Hyökkäyspeli on ollut todella nihkeää viime ajat. Vielä on reilu kuukausi aikaa jumpata peli uomiinsa. Mestaruutta ei näillä otteilla tule, vaikka Lukkon sitkeä onkin.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No sarjatilanne on niin hyvä, että itse seuraan jo peliesitystä ja katseet keväässä. Hyökkäyspeli on ollut todella nihkeää viime ajat. Vielä on reilu kuukausi aikaa jumpata peli uomiinsa. Mestaruutta ei näillä otteilla tule, vaikka Lukkon sitkeä onkin.
8/9 pistettä tähän viikkoon ennakolta vaikeista vastustajista, jokainen peli kovaa vääntöä eikä voi vaatia mitä totaalista hallintaa mun mielestäni. Kaikki haluaa haastaa sarjajohtajan joka ilta ja siinä lisähaastetta. Mestaruuteen on kaikilla vielä matkaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä mullekin jotenkin hiukan väljähtäneen kaljan oloinen fiilis jäi, tai kylmän kahvin vaikka se kaunistaakin, sanotaan. Mutta se nyt lähinnä johtui siitä että ei pystytty kolmannessa erässä johtoa pitämään ja kolmea pinnaa ottamaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onko nykyinen ilme mielestäsi ok? Onko Lukon kiekko oikeasti peliä, jolla kaadetaan esim. Tappara 4* poffeissa? Oletko oikeasti sitä mieltä?

Minä olen sitä mieltä. Lukko pelaa vastustajan peliä ja se on nähty koko kauden. Lukolta ei kunto lopu, eikä Tapparakaan lähde Lukkoa vastaan träpillä. Tapola ei ole tyhmä.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Onko nykyinen ilme mielestäsi ok? Onko Lukon kiekko oikeasti peliä, jolla kaadetaan esim. Tappara 4* poffeissa? Oletko oikeasti sitä mieltä?
Justhan se Tappara voitettiin joka muuten hävisi tänään Kookoolle? En nyt oikein saa kiinni että missä ongelma? Ei kai tässä mitään tyylipisteitä haeta vaan voittoja. Tavalla tai toisella.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä olen sitä mieltä. Lukko pelaa vastustajan peliä ja se on nähty koko kauden. Lukolta ei kunto lopu, eikä Tapparakaan lähde Lukkoa vastaan träpillä. Tapola ei ole tyhmä.
Miksi ei lähtisi träpillä, sehän on Lukolle pahinta myrkkyä. Pelkän loukkaantumisuhan takia, tuohon täytyy saada se yksi laatuhyökkääjä, mieluiten peliä tekevä sentteri. Pakki tuntuu myös tällä hetkellä olevan tarpeissa.

Jos joku uskoo että Lukon alivoima jatkuu samalla tasolla, on väärässä. Pleijareissa alivoimapelikin scoutataan ihan eri tavalla kuin yksittäisessä runkosarjapelissä. Tämän lisäksi ylivoima on edelleen puutteellista, muutoksista huolimatta. Tapparan ylivoimapeli on valovuoden edellä.

Samoin jos menestys jää tulematta ja ei Lukko kukka tul, on siinä kohtaa loukkaantumisen taakse meneminen jopa säälittävää. Totta kai toivon että mennään päätyyn asti, mutta ei tule riittämään tällä porukalla. Erittäin mielelläni olen myös väärässä, mutta tunnetila on se, että sen peliä tekevän on tultava, vaikka sitten edes laiturin muodossa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Justhan se Tappara voitettiin joka muuten hävisi tänään Kookoolle? En nyt oikein saa kiinni että missä ongelma? Ei kai tässä mitään tyylipisteitä haeta vaan voittoja. Tavalla tai toisella.
No jos katsoo Tapparan sairastuvalle niin vastaus Lukon voittoon löytynee osittain sieltä. Hyvä, että tänään tuli 2 pistettä mutta ei tällä pelillä kannua tulla nostamaan.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Kaksi ensimmäistä erää oli tosi tukkoista. Silti oltiin tuloksessa kokoajan kiinni. Ei siellä superhyviä paikkoja kaverillakaan ollut.

Vika selvästi paras erä, jota minun mielestä vietiin selvästi. Siellä esim. 3-1 kuivui täysin Karjalaisen sähläilyyn. Ylitalolla oli huippupaikka, samoin Nymanilla jo yv:llä. Sitten tuollainen oho-maali omiin, jossa Zagilta kiekko hukkui ja maalille ajavan miehen takia Zagi potki kiekon itse omiin.

Joku sanoisi että kliininen vieraspeli, mutta omaan makuun kaksi ekaa liian sukkasillaan. Napsun kovempi luistelu ja taklauspeli olisi auttanut. Sitkeästi joukkue ohuella materiaalilla pisteitä raapii. 8/9 tällä viikolla. Kelpaa tähän väliin, mutta paljon on parannettavaa ja joukkueen laajuus huolettaa kevättä katsoen.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olipahan peli tänään. 40 minuuttia huonoa ja loput n. 24 minuuttia ok. Silti, jopa tällä esityksellä oli kolme pinnaa otettavissa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
No jos katsoo Tapparan sairastuvalle niin vastaus Lukon voittoon löytynee osittain sieltä. Hyvä, että tänään tuli 2 pistettä mutta ei tällä pelillä kannua tulla nostamaan.

Mennäänkö samaan. kun viime keväänä? Lukolla jokatoinen päivä peli ja puolet koronassa, puolet junnuja, mutta eihän se mitään vaikuta... ? Vai?
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
No sarjatilanne on niin hyvä, että itse seuraan jo peliesitystä ja katseet keväässä. Hyökkäyspeli on ollut todella nihkeää viime ajat. Vielä on reilu kuukausi aikaa jumpata peli uomiinsa. Mestaruutta ei näillä otteilla tule, vaikka Lukkon sitkeä onkin.
Näin sen näen minäkin. Asenne? Jumi harkkajakosta? Mutta ei ole lentoa pelissä. Rentous kateissa.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
No jos katsoo Tapparan sairastuvalle niin vastaus Lukon voittoon löytynee osittain sieltä. Hyvä, että tänään tuli 2 pistettä mutta ei tällä pelillä kannua tulla nostamaan.
Nosteleeko Tappara kannua sitten pelillä, jonka kanssa se häviää KooKoolle ja ilmeisesti paskalle Lukolle?

Kysytäänpä näin päin, jos Lukko ei kannua voi tämän hetkisellä pelillä nostella, niin kuka voi?

Tuleeko joku NHL-joukkue mukaan playoffeihin?
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Nosteleeko Tappara kannua sitten pelillä, jonka kanssa se häviää KooKoolle ja ilmeisesti paskalle Lukolle?
Eiköhän Tappara saa sen pitkän saikkulistan pelimihet kehiin. Kyllä nyt kannattaa katsoa pelaavaa rosteria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös