Ymmärrettävää, vain 8/9 kolmesta vieraspelistä. Tyytyväisyys tappaa kehityksen jne...Piipposen ilme jopa pettyneen oloinen!?
varmuuden vuoksi :)
Ymmärrettävää, vain 8/9 kolmesta vieraspelistä. Tyytyväisyys tappaa kehityksen jne...Piipposen ilme jopa pettyneen oloinen!?
Huolestu rauhassa. Mieti miten hyvin Lukolla menee jos munattomalla suorituksell saadaan kolmen vieraspelin viikosta 8 pistettä.Kävi pelissä miten tahansa niin vitun munaton suoritus koko joukkueelta.
Olen erittäin huolestunut nykyilmeestä.
Lukolta heikko peli vai oliko Ässät todella hyvä? Pääsasia että tuli voitto, se tässä ratkaisee.
Onko nykyinen ilme mielestäsi ok? Onko Lukon kiekko oikeasti peliä, jolla kaadetaan esim. Tappara 4* poffeissa? Oletko oikeasti sitä mieltä?Huolestu rauhassa. Mieti miten hyvin Lukolla menee jos munattomalla suorituksell saadaan kolmen vieraspelin viikosta 8 pistettä.
8/9 pistettä tähän viikkoon ennakolta vaikeista vastustajista, jokainen peli kovaa vääntöä eikä voi vaatia mitä totaalista hallintaa mun mielestäni. Kaikki haluaa haastaa sarjajohtajan joka ilta ja siinä lisähaastetta. Mestaruuteen on kaikilla vielä matkaa.No sarjatilanne on niin hyvä, että itse seuraan jo peliesitystä ja katseet keväässä. Hyökkäyspeli on ollut todella nihkeää viime ajat. Vielä on reilu kuukausi aikaa jumpata peli uomiinsa. Mestaruutta ei näillä otteilla tule, vaikka Lukkon sitkeä onkin.
Huolestu rauhassa. Mieti miten hyvin Lukolla menee jos munattomalla suorituksell saadaan kolmen vieraspelin viikosta 8 pistettä.
Jos voittoja tulee paskalla pelillä niin niitä tulee hyvälläkin pelillä.Onko nykyinen ilme mielestäsi ok? Onko Lukon kiekko oikeasti peliä, jolla kaadetaan esim. Tappara 4* poffeissa? Oletko oikeasti sitä mieltä?
Ensimmäinen erä kamalaa, toinen vähän parempi ja kolmas selkeästi parempaa. Nousujohteinen peli.
Onko nykyinen ilme mielestäsi ok? Onko Lukon kiekko oikeasti peliä, jolla kaadetaan esim. Tappara 4* poffeissa? Oletko oikeasti sitä mieltä?
Justhan se Tappara voitettiin joka muuten hävisi tänään Kookoolle? En nyt oikein saa kiinni että missä ongelma? Ei kai tässä mitään tyylipisteitä haeta vaan voittoja. Tavalla tai toisella.Onko nykyinen ilme mielestäsi ok? Onko Lukon kiekko oikeasti peliä, jolla kaadetaan esim. Tappara 4* poffeissa? Oletko oikeasti sitä mieltä?
Ota myöskin huomioon ottelun lähtökohta. Raskas viikko runsaine matkusteluineen näkyy ihan varmasti otteissa.Onko nykyinen ilme mielestäsi ok? Onko Lukon kiekko oikeasti peliä, jolla kaadetaan esim. Tappara 4* poffeissa? Oletko oikeasti sitä mieltä?
Miksi ei lähtisi träpillä, sehän on Lukolle pahinta myrkkyä. Pelkän loukkaantumisuhan takia, tuohon täytyy saada se yksi laatuhyökkääjä, mieluiten peliä tekevä sentteri. Pakki tuntuu myös tällä hetkellä olevan tarpeissa.Minä olen sitä mieltä. Lukko pelaa vastustajan peliä ja se on nähty koko kauden. Lukolta ei kunto lopu, eikä Tapparakaan lähde Lukkoa vastaan träpillä. Tapola ei ole tyhmä.
No jos katsoo Tapparan sairastuvalle niin vastaus Lukon voittoon löytynee osittain sieltä. Hyvä, että tänään tuli 2 pistettä mutta ei tällä pelillä kannua tulla nostamaan.Justhan se Tappara voitettiin joka muuten hävisi tänään Kookoolle? En nyt oikein saa kiinni että missä ongelma? Ei kai tässä mitään tyylipisteitä haeta vaan voittoja. Tavalla tai toisella.
No jos katsoo Tapparan sairastuvalle niin vastaus Lukon voittoon löytynee osittain sieltä. Hyvä, että tänään tuli 2 pistettä mutta ei tällä pelillä kannua tulla nostamaan.
Näin sen näen minäkin. Asenne? Jumi harkkajakosta? Mutta ei ole lentoa pelissä. Rentous kateissa.No sarjatilanne on niin hyvä, että itse seuraan jo peliesitystä ja katseet keväässä. Hyökkäyspeli on ollut todella nihkeää viime ajat. Vielä on reilu kuukausi aikaa jumpata peli uomiinsa. Mestaruutta ei näillä otteilla tule, vaikka Lukkon sitkeä onkin.
Nosteleeko Tappara kannua sitten pelillä, jonka kanssa se häviää KooKoolle ja ilmeisesti paskalle Lukolle?No jos katsoo Tapparan sairastuvalle niin vastaus Lukon voittoon löytynee osittain sieltä. Hyvä, että tänään tuli 2 pistettä mutta ei tällä pelillä kannua tulla nostamaan.
Eiköhän Tappara saa sen pitkän saikkulistan pelimihet kehiin. Kyllä nyt kannattaa katsoa pelaavaa rosteria.Nosteleeko Tappara kannua sitten pelillä, jonka kanssa se häviää KooKoolle ja ilmeisesti paskalle Lukolle?