Samaa pitäisi pystyä sanomaan Kärpistä. Mutta nimet ovat vain nimiä. Pelit pitää voittaa. Myös keväällä. Eikä yhtäkään voittoa saada silloin ilmaisesti.Mahdollista on ettei kohdata, mutta onhan tuo Tapparan rosteri, kulttuuri ja pelikin nyt jo sillä tasolla, että ihmeitä pitää tapahtua jos ei tuo nippu ole finaalissa.
Tappara on kymmenen kertaa putkeen vetänyt välieriä, viime kauden mestari ja kovin rosteri sataan vuoteen.Samaa pitäisi pystyä sanomaan Kärpistä. Mutta nimet ovat vain nimiä. Pelit pitää voittaa. Myös keväällä. Eikä yhtäkään voittoa saada silloin ilmaisesti.
Tähän mulla on vain yksi vastaus: Lukko.Tappara on kuntopuntarin kärki.
Pitkään ykköskassari ja ykköspakki sivussa, EHT-Merelä ja Kapteeni-Rauhala myös.
Nyt pistekeskiarvolla jo sarjakärkeen.
Saatanan kova jengi on se, joka tuon paketin pyöräyttää lomille keväällä.
Samaa pitäisi pystyä sanomaan Kärpistä. Mutta nimet ovat vain nimiä. Pelit pitää voittaa. Myös keväällä. Eikä yhtäkään voittoa saada silloin ilmaisesti.
Se on ihan sama mihin me uskotaan, jos joukkue ei siihen usko.Tähän mulla on vain yksi sana: Lukko.
Jos me ei uskota, niin kuka sitten?
Sitten ollaan kovia, ei siinä mitään. Nautitaan nyt hetki Tapparan kovuudesta, kyllä sekin juhla jossain vaiheessa loppuu.Tappara on kuntopuntarin kärki.
Pitkään ykköskassari ja ykköspakki sivussa, EHT-Merelä ja Kapteeni-Rauhala myös.
Nyt pistekeskiarvolla jo sarjakärkeen.
Saatanan kova jengi on se, joka tuon paketin pyöräyttää lomille keväällä.
Mä en tiedä mihin joukkue uskoo ja mihin ei. Olisi jotenkin merkillistä että joukkue joka puolessa välissä kautta johtaa sarjaa, ei uskoisi mahdollisuuksiinsa yhden tammikuisen runkosarjaottelun perusteella. Ehkä meidän kannattajienkin olisi syytä a) uskoa omiin b) kannattaa omia rinta rottingilla.Se on ihan sama mihin me uskotaan, jos joukkue ei siihen usko.
Keskinäisten perusteella voimasuhteet näyttäisivät olevan samat kuin viime keväänä.
Lukko tarvitsee ulkoa laajuutta haastaakseen Tapparan.
Olen siitä samaa mieltä, että nyt on sarjatilanne sellainen että mahdollisuudet on ja kaikki kivet käännettävä sen eteen.
Koko ykkönen, Ikonen, Nyman, Reunanen, Fontaine, Piipponen kaikki aivan lapasia Revon lisäksi. Jos tuon verran pelaajia vetää tällaisessa pelissä niin kuin tänään, niin on siinä Almarin, Kestnerin, Gregoiren, Sompin ja Saarelan homma suoraan sanoen mahdoton. Ei näissä peleissä voi vaan tuollalailla paskoa housuun, vaikka onkin vain yksi peli muiden joukossa joidenkin mielestä.Oli siellä tänään mm Revolla täysin ohimatsi. Näissä kovissa peleissä johtavien pelaajien pitäisi nousta esiin.
Tismalleen näin. Ei myöskään ole mitenkään kirkossa kuulutettua että ylipäätään kohdataan Tappara keväällä. En yllättyisi jos esim Ilves lähettäisi Tapsun keväällä lomille. Nevertheless, keväällä kaikki pitää voittaa, nyt saa vähän tappioitakin anteeksi.Jos Lukko olisi hävinnyt SaiPalle ja Sportille kuten Tappara tällä viikolla..
Olen siitä samaa mieltä, että tietynlainen kausi on nyt menossa. Pelejä on voitettu, mutta ehjiä pelejä ei hirveästi ole ollut. Sama se on myös esimerkiksi Tapparalla.
Tämä kirpaisi kun hävittiin selvästi päävastustajalle, mutta mitään se ei kerro tulevasta keväästä. Vanhat demonit vain nostavat päätään. Tällä jengillä mitään kammoa ole, päinvastoin.
Tällä hetkellä Lukolla ei ole paras vaihe pelillisesti, mutta pisteitä on raavittu ja joukkue on ollut todella sitkeä. Kun Tappara naulasi pelin niin jonkinlainen ulospuhallus nähtiin.
Eteenpäin. Peli kehittyy Lukolla varmasti vielä, myös suhteessa vastustajiin. En silti tällä hetkellä tuolta toista jengiä näe joka Lukkoa haastaisi paras seitsemässä sarjasta kuin Tappara.
Yllättyisin ja isosti, mutta se on jo offtopic.En yllättyisi jos esim Ilves lähettäisi Tapsun keväällä lomille
Katoppa nyt peli vielä uudelleen ja sitten voit todeta että Lukolla ensimmäinen ohipeli tällä kaudella. Enpä usko kovin nopeasti yhtä huonoa esitystä...Koko ykkönen, Ikonen, Nyman, Reunanen, Fontaine, Piipponen kaikki aivan lapasia Revon lisäksi. Jos tuon verran pelaajia vetää tällaisessa pelissä niin kuin tänään, niin on siinä Almarin, Kestnerin, Gregoiren, Sompin ja Saarelan homma suoraan sanoen mahdoton. Ei näissä peleissä voi vaan tuollalailla paskoa housuun, vaikka onkin vain yksi peli muiden joukossa joidenkin mielestä.
Enpä olisi itse osannut paremmin sanoa.Se parhaiten nauraa joka keväällä nauraa. Lukko kävi oppiretkellä ja maksaa laskun sitten poffeissa.
No sanoit sen lyhyesti ja ytimekkäästi, tämän illan ohipeli oli jossain kohtaan tultava!Tähän mulla on vain yksi vastaus: Lukko.
Jos me ei uskota, niin kuka sitten?
Joo, toivotaan että on vain sattumaa ohipelin osuneen juuri Tapparaa vastaan Tampereella. Minusta tämä oli juuri sellainen perinteinen tappio tuolla. Kovin aseettomalta Lukko näytti. Tappara loi pelin edetessä lukuisia laatupaikkoja, ja kun Zagidulinilla ei ollut paras päivänsä, tulos näkyy tylysti taululta.No sanoit sen lyhyesti ja ytimekkäästi, tämän illan ohipeli oli jossain kohtaan tultava!
En mä mistään ohipelistä mitään sanonut, mut jos nyt niistä kerran puhutaan, niin siellä on kyllä pari muutakin vastaavaa suoritusta.Katoppa nyt peli vielä uudelleen ja sitten voit todeta että Lukolla ensimmäinen ohipeli tällä kaudella. Enpä usko kovin nopeasti yhtä huonoa esitystä...