Ei tarvii. Pelataan vähintään sillä omalla tasolla, mieluummin vähän yläkanttiin. Eikä se nyt ole kirkossa kulutettua että Tappara voittaa keväällä kaikki vastustajansa. Saattaa kompastua jo johonkin muuhun kuin Lukkoon…Ei jaeta ei. Mutta kyllä jotain poppakonsteja pitää raumalla keksiä ennen pleijareita. Jos siis mielitään kannusta tapella.
Kyllä tuolla budjetilla pitää taistella kärkisijoista ja mestaruudesta. Sijat 4-8 ovat tuolla rahalla ihan turhaa hölynpölyä.Kertoo mielestäni aika isosta onnistumisesta, että ennakko-oletukset ennen kautta (sijat 4-8) ovat täyttä historiaa ja tällä hetkellä näyttää kelpaavan enää runkosarjan voitto ja kullan voittaminen. Eihän Lukon pitänyt johtaa sarjaa edes missään vaiheessa. Paljon mielummin kärjessä kuin kuin säälirajan tuntumissa, kuten Kärpät.
Niin ovatkin. Ennakko-odotukset ennen kautta olivat kuitenkin tuolla. Se ei ole minun vikani.Sijat 4-8 ovat tuolla rahalla ihan turhaa hölynpölyä.
Eihän niin ole kukaan väittänytkään. Ei se ole kenenkään vika ja viimeisimpänä sinun =-)Niin ovatkin. Ennakko-odotukset ennen kautta olivat kuitenkin tuolla. Se ei ole minun vikani.
Kertoo mielestäni aika isosta onnistumisesta, että ennakko-oletukset ennen kautta (sijat 4-8) ovat täyttä historiaa ja tällä hetkellä näyttää kelpaavan enää runkosarjan voitto ja kullan voittaminen. Eihän Lukon pitänyt johtaa sarjaa edes missään vaiheessa. Paljon mielummin kärjessä kuin kuin säälirajan tuntumissa, kuten Kärpät.
Näin tämä kaiken vitutuksen keskellä kait kuuluisi käsitellä. EtiäpäiJollain tapaa tervetullut tämänpäiväinen muistutus kuolevaisuudesta kun on ehkä vähän helpollakin viime aikoina poimittu pisteitä.
Kehitys loppuu tyytyväisyyteen ja nyt luulisi koko joukkueen muistavan että keväällä mitään ei ole ilmaista.
Tämän pelin jälkeen on vain yksi suunta jäljellä.
En usko että se oli edes tässä. En myöskään usko, tai itse asiassa olen varma, ettei tässä ole myöskään Lukon kevään taso. Ja kuka sanoo että keväällä kohdataan Tapparaa ollenkaan?Tässä on se taso mikä pitää keväällä kaataa.
Mahdollista on ettei kohdata, mutta onhan tuo Tapparan rosteri, kulttuuri ja pelikin nyt jo sillä tasolla, että ihmeitä pitää tapahtua jos ei tuo nippu ole finaalissa.En usko että se oli edes tässä. En myöskään usko, tai itse asiassa olen varma, ettei tässä ole myöskään Lukon kevään taso. Ja kuka sanoo että keväällä kohdataan Tapparaa ollenkaan?
Juu. Ja otti just pataan Saipalta. Oli yksittäinen peli vain, mutta niin oli tämäkin. Tässä pelissä oltiin huonompia mutta keväällä pitäisi olla neljässä pelissä huonompi. On siinä Tapparallakin vuorta kiivettävänä.Mahdollista on ettei kohdata, mutta onhan tuo Tapparan rosteri, kulttuuri ja pelikin nyt jo sillä tasolla, että ihmeitä pitää tapahtua jos ei tuo nippu ole finaalissa.
Tappara on kuntopuntarin kärki.Juu. Ja otti just pataan Saipalta. Oli yksittäinen peli vain, mutta niin oli tämäkin. Tässä pelissä oltiin huonompia mutta keväällä pitäisi olla neljässä pelissä huonompi. On siinä Tapparallakin vuorta kiivettävänä.