Karjalainen vaikutti itse luistelevan päin vastustajaa. Ja taisi olla Piipposen oma maila.Karjalaista kyynärpäällä naamaan ja alivoimalla Piipposta korkealla mailalla. Huolimatonta tuomarointia kertakaikkiaan.
Ei missään tapauksessa. On itse kuuma ja Saarela vetänyt koko pelin aivan ohi.Abt ei saa 2-0 tilanteesta sisää, ois voinutki syöttää
Jos olisi yrittänyt syöttää, ei olisi saatu edes yritystä. Ei noilla kätösillä paljoa lättyä heitellä.Ei missään tapauksessa. On itse kuuma ja Saarela vetänyt koko pelin aivan ohi.
Oliko tää sarkasmia? Meinaan oli niin järjettömästi tontteja Hifkin päädyssä että ei tuo Halonenkaan paljon tuon paremmin olisi voinut suoriutua.Näkee mikä ero maalivahdeilla on. Paskalla pelillä voitto.
Jos IFK oikeasti aloittaa tyhjennysmyynnit (erittäin epätodennäköistä) niin kyllä Koippa olisi Waheebin sanoin "luokkaa maailman" vahvistus.Monen miljoonan HIFK, huh huh mikä floppi. Jos me ollaan välillä ankaria siihen miten Lukko satsaa rahaa nii herran jestas tota pohjatonta kaivoa…
Jos omistaisin HIFK kausarin niin huutaisin potkuja kaikklle. Hirveää paskaa mutta 3 pistettä kiitos.