Ylitalo, vahva ja näppärä käsistään? Nämä ominaisuudet ei kyllä yhteen sovi.Ylitaloa peluutetaan varmaan sen takia, että ylivoiman roolitus pysyy samana. Ylitalo rightin v-mäisenä vetäjänä keskellä. Vielä ei syöttöä saanut, mutta ei varmasti Lukon huonoimpia vetäjiä tuolla tontilla. Vahva ja näppärä käsistään. Ja luo tilaa hyvin.
Kyllä itsekin haluaisin nähdä Pavelkan ja Saarelan ylivoimalla, mutta en nyt ala lynkkaamaan Ylitaloa tai valmennusta tästä päätöksestä.
On kyllä, ei oikeastaan ainuttakaan kunnon paikkaa Stadin kingeillä. Tosin se yleensä kielii vaikeasta toisesta erästä Lukolle, kun johdetaan 0-2. Tarkkana saa olla...On kyllä kesy IFK, kui lainkka voi ol noi surkkia…
Ei, mutta ei se heikompiakaan ole. Keskitason jengi paperilla.Eikös HIFK:in rosteri ole melkoisen nimekäs tähän sarjaan?
Kyllä Ylitalolla on kikkapankissa enemmän tavaraa kuin keskivertoliigapelaajalta. Vahva vääntäjä, en tiedä miten kumpikaan noista on kontroversiaalinen mielipide. Ero Repoon on laukaisun heikkous ja röyhkeys.Ylitalo, vahva ja näppärä käsistään? Nämä ominaisuudet ei kyllä yhteen sovi.
Tietty voi olla näppärä käsistään muissa hommissa mutta ei tuo kiekkoa osaa käsitellä Liiga-tasolla kuin välttävästi.
Juuri näin.Ei, mutta ei se heikompiakaan ole. Keskitason jengi paperilla.
Nyt kyllä lähtee lapasesta tuo Ylitalon kehuminen.Kyllä Ylitalolla on kikkapankissa enemmän tavaraa kuin keskivertoliigapelaajalta. Vahva vääntäjä, en tiedä miten kumpikaan noista on kontroversiaalinen mielipide. Ero Repoon on laukaisun heikkous ja röyhkeys.
Onkos Ylitalo ollut sitten aivan paska? Vai onko hän ollutkin hyvä. Toisten mielestä kuuluu Mestikseen ja toisten mielestä erinomainen nelosketjun Liigapelaaja. Itse olen jälkimmäisen kannalla. En todellakaan laittaisi Ylitaloa vakituisiin ylivoimakokoonpanoihin, mutta kyllä voi muutaman pelin stuntata Repoa.Nyt kyllä lähtee lapasesta tuo Ylitalon kehuminen.
Ei, mutta ei se heikompiakaan ole. Keskitason jengi paperilla.
Laituri Jääskä kakkosen keskellä, junnut Halttunen ja Kaskimäki kolmessa ekassa ketjussa.OK. Hyökkäyspäässä vilahtelee vaan melko kovia nimiä.
Nättinen, Koivistoinen, Pakarinen ja Vesalainen, siihen se oikeastaan sitten jääkin. Sitten kun vertaa Kärppien, Tapparan ja Lukon rosteriin, niin on ihan helvetin iso ero laajuudessa.OK. Hyökkäyspäässä vilahtelee vaan melko kovia nimiä.
Kyllä mä väitän että Repo on myöskin huomattavasti vahvempi ja veemäisempi pelaaja kuin Ylitalo.Ero Repoon on laukaisun heikkous ja röyhkeys.
Täysin eri tason pelaaja ja talentti.Kyllä mä väitän että Repo on myöskin huomattavasti vahvempi ja veemäisempi pelaaja kuin Ylitalo.
Takakulmaan pölähti.Nyt jäi etukulma pitämättä Zagilta, toki liikkuvaa maskia