Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 759 645
  • 16 044

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No mitä Veltsun pitäisi sitten sanoa?

Että "Mun vika, että hävittiin. Ollaan pelattu pitkään päin persettä, vaikka johdetaan sarjaa. Se ei ole totuus missään nimessä. Vasta 30 peliä pelattu eli kyllä totuus näkyy siinä 60 paikkeilla ja me ei tällä hetkellä olla 6 joukkoon menossa. Toivottavasti Kalle tajuaa antaa mulle potkut ja voin istua jalat sohvapöydällä 1,5 kautta kotona ja palkka juoksee."
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Pakeilta ei näytä apuja tänään tulevan.
Eikä hyökkääjiltä. Ihan yhtä haparoiva kakkoskassari on siellä toisessa päädyssä, mutta ero on se, että HPK:n pakit hoitavat sen maalinedustan eivätkä muutkaan pelaajat päästä Lukon hyökkääjiä inner slottiin vapaisiin paikkoihin. Eilen Lukolle tuli jo KalPaa vastaan omalla alueella tilanteita, joissa kiekko kiinnosti aivan liikaa pelaajan vartioinnin sijaan. Noiden tilanteiden puolustaminen opetellaan yleensä siinä 9-11 vuoden iässä.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Mä arvostan Lukon tän hetken pelaamista. Vaikka peli on menetetty niin taistelu ei lopu (tai se ehkä oikeastaan alkoi vasta mutta joka tapauksessa). Pelataan loppuun asti ylpeydellä. Tulee sen verran hyvä fiilis tuosta asenteesta, että seuraavaa peliä alkaa jo odottamaan. Tärkeitä juttuja, ainakin mulle. Pelataan myös Jukurille parempia statseja koko ajan eikä aleta löysäilemään.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kestnerille hyvä paikka mutta ei mene, tällä kertaa rauhallisesti vaihtoonkin.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kun Hakulinen tulee takaisin niin pitäisin ykkös-yv:n nykyisen laisena ja laittaisin Hagun kakkosylivoimaan tarjoilemaan Kestnerille.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Jukuri on kyllä parantanut kolmannessa erässä. Jos saisi vain lisää peliaikaa niin eiköhän alkaisi kiekotkin tarttumaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä on hyvä opetus Lukolle, että vaikka ollaankin sarjassa ykkösenä niin ei kannata lähteä yhteenkään peliin takki auki ja hälläväliä-asenteella.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Vituttava tappio.

Kaikilla paikka katsoa peiliin ja perkeleen kauvan.

Kävellen Forssaan ja sitten nukkumaan. Maanantaina mennään lujaa ja tiistaina uudella asenteella
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä on hyvä opetus Lukolle, että vaikka ollaankin sarjassa ykkösenä niin ei kannata lähteä yhteenkään peliin takki auki ja hälläväliä-asenteella.

Juuri näin. Veltsu ottaa opiksi ja jatkossa Zagi aina maaliin, silloin on varaa antaa asennepuolellakin hieman löysää.

Tappara on itse asiassa vain 5 pisteen päässä ja 4 peliä vähemmän pelattuna. Toki sinne osui paha takaisku, kun kapteeni Rauhala loukkaantui pahasti ja liittyi Merelän seuraksi pitkäaikaisiin vemppaajiin. Voi tarkoittaa myös pelaajahankintoja kuivilta markkinoilta.
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juuri näin. Veltsu ottaa opiksi ja jatkossa Zagi aina maaliin, silloin on varaa antaa asennepuolellakin hieman löysää.

Tappara on itse asiassa vain 5 pisteen päässä ja 4 peliä vähemmän pelattuna. Toki sinne osui paha takaisku, kun kapteeni Rauhala loukkaantui pahasti ja liittyi Merelän seuraksi pitkäaikaisiin vemppaajiin. Voi tarkoittaa myös pelaajahankintoja kuivilta markkinoilta.
Vai Zagi maaliin vasta kun asenne korjaantuu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös