Onneksi on myös paljon aikaa.Paljon saa tapahtua jos tämä peli meinataan voittaa…
Helpolla tuli.Lukolle yv ja nyt on paikka iskeä
Helpolla tuli.
En nyt lähtisi Saarelaa nostamaan tikun nokkaan. Eka peli saikun jälkeen eikä Anttia nyt muutenkaan ole hankittu meidän ykköspyssyksi. Zagia lukuunottamatta koko joukkue pelannut todella heikon pelin.Eipä Saarelakaan ole oikein odotuksia lunastanut. Täytyy toki myöntää ettei ihan paras kauteen lähtökään ole ollut. Ensin pitkät sairastelut ja sitten kun pääsee pelaamaan niin napsahtaa kuukauden saikku.
Kainulaista mietin itse laitaan.Mikäköhän aivopieru oli hajoittaa toimiva Repo-Somppi-Nyman ketju? Nyt ei ole sitten yhtään toimivaa ketjua.
Itse siirtäisin Fontainen laitaan siihen asti, kunnes Kestner ja Hakulinen tulevat takaisin.
Saarela - Mattila - Karjalainen
Nyman - Somppi - Repo
Fontaine - Kainulainen - Ikonen
Nieminen - Päivärinta - Ylitalo
Näillä seuraavaan, kiitos.
En mä tikun nokkaan sen enempää nosta. Huononpeli kaikilta. Lähinnä tarkoitin ettei siihen hypetykseen ole vastannut mitä täällä oli sopimusjulkaisun jälkeen. Niin kuin totesin niin eipä tuo kauteen lähtökään häävi ollut.En nyt lähtisi Saarelaa nostamaan tikun nokkaan. Eka peli saikun jälkeen eikä Anttia nyt muutenkaan ole hankittu meidän ykköspyssyksi. Zagia lukuunottamatta koko joukkue pelannut todella heikon pelin.