No ilmankos, kun kerrankin hävitään niin voi valittaa.Pärry soundikin aktivoitunut taas liveseurantaan.
Seliseli, maalivahtia ei voi syyttää kun ei tehdä yhtäkään maalia itse.Eipä tartte Jukuria hetkeen peluuttaa. Huono peli muutenkin Lukolta.
Niin siis Lukko ei ole tehnyt yhtään maalia ja Jukuri päästänyt yhden vedon mikä oli sellainen kerran miljoonasta -pomppu. Kyllä reilu mahdollisuus pitää antaa maalivahdille eikä tuomita heti tommosen tuurimaalin takia.
Ei se mikään seliseli ole vaan fakta. Imuroi vedon sinisen takaa ja voittoprosentti Lukossa 0%.Seliseli, maalivahtia ei voi syyttää kun ei tehdä yhtäkään maalia itse.
Kiekko pomppasi jäästä joku muutama metri ennen maalia. Jukurin torjuntaprosentti kuitenkin reippaasti yli 90% tänään. Ei voi kumpaakaan laittaa Jukurin piikkiin.Ei se mikään seliseli ole vaan fakta. Imuroi vedon sinisen takaa ja voittoprosentti Lukossa 0%.
Pomppu oli sellainen, että efekti siinä oli sama kuin jos joku olisi yksinään ollut siinä maalin edessä ohjaamassa. Helvetin huono tuuri ja en itse pysty laskemaan tuota imaisuksi tai muutenkaan kenenkään pelaajan virheeksi.Lukko oli huono, mutta imaisu tuo silti oli.
Ja tuohon ensimmäiseen maaliin loppui käytännössä Lukon pelaaminen.Ei se mikään seliseli ole vaan fakta. Imuroi vedon sinisen takaa ja voittoprosentti Lukossa 0%.
Mun mielestä ei kyllä Ikonenkaan ole mestaruutta tavoittelevan joukkueen ykkösketjun kamaa. Aika ihanteellinen pelaaja alakenttiin mutta kyllä hieman enemmän käsiä tarvis kärkiketjuihinYlitalo-Fontaine-Ikonen ei toimi lainkaan. Tai ylipäätään Ylitalon paikka ei ole kärkiketjuissa mutta minkäs teet kun sinne kuuluvat ovat saikulla.
Käytännössä tuo Karjalainen - Mattila - Hakulinen on Lukon ykkönen ja Repo - Somppi - Nyman kakkonen. Ikonen menee kolmosessa ihan hyvin.Mun mielestä ei kyllä Ikonenkaan ole mestaruutta tavoittelevan joukkueen ykkösketjun kamaa. Aika ihanteellinen pelaaja alakenttiin mutta kyllä hieman enemmän käsiä tarvis kärkiketjuihin
Eka otti ainakin Abtiin (?) sinisellä osuman ja pomppasin omin silmin katsottuna vielä jäästä sellaiset puoli metriä oikealle.Selvää osumaa mihinkään en ainakaan havainnut ja kaukaa tulivat laukaukset.
Voipi olla näin. Tuohon ekasn maaliin oli silti kyllä reilusti reagointiaikaa eikä kiekon tulosuunta kyl mielestäni vaihtunut vaikka kimmokkeen otti. Jälkimmäisessä oli kyl toki liikkuvaa maskiakin.Eka otti ainakin Abtiin (?) sinisellä osuman ja pomppasin omin silmin katsottuna vielä jäästä sellaiset puoli metriä oikealle.
Toinen menikin Pärrin pöksyistä ja muutti taas sen noin puoli metriä suuntaa matkalla kohti maalia.
Lukon hyökkäys on ollut heikkoa. Saattaa myös heijastaa siitä ettei uskalleta hyökätä koska ei luoteta maalivahtiin.
Hankala tilanne teillä, kun on noin heikko kakkosmaalivahti. Onko sellainen vaihtoehto kuitenkin olemassa, että kenttäpelaajien piikkiin menee tappio silloin, kun tehdään nolla maalia? Kärppien ykkösmaalivahti Blomqvist on ollut pitkään pois ja kakkosmaalivahti Meriläinen on joutunut pelaaman yhdeksän peliä putkeen. Ei ole tarvinnut miettiä moisia, että joukkue pelaa huonosti, koska maalivahti.Eipä tartte Jukuria hetkeen peluuttaa. Huono peli muutenkin Lukolta.