Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 742 410
  • 12 310

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ihan huumoria tuo Dykin jäähy, mutta samaa on tuo IFK:n pelaaminen. Aivan järkyttävää paskaa. Tapellaanko tällä pelillä edes sääliplayoff-paikasta vai karkaakohan kympin sakkikin jossain joulun tienoilla jo?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville Peltosen pelitapa ei toimi jääkiekon SM-Liigassa 2021. Kaiken lisäksi pelikirja on todella ohut ja pelaajat eivät selkeästi tiedä mitä heidän pitäisi tietyissä tilanteissa tehdä. En niinkään näe ongelmana sitä että ei olisi yritystä, kyllä sitä on. Tappara voitto ei avannut mitään henkistä lukkoa, niin kuin itse ajattelin, ne ongelmat on kolmikossa Peltonen, Tilkanen ja Murphy. Se on todella huolestuttavaa.

Mä olin ihan varma että tänään jatkuu hommat positiivisella viballa ja matka kohti kärkeä olisi alkanut. Nyt olen jo varma että tätä ei tule tapahtumaan koko kautena.
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei riitä mikään negatiivislatausta omaava haukkama-adjektiivi kuvaamaan sitä miten paska meidän joukkue nyt on. Ei voittaisi paras 7:stä sarjassa yhtäkään muuta liigajengiä. Vittu muuttakaa nyt jotain. Kauanko tätä aiotaan vaan perse hiessä naama väännettynä iloiseksi ”this is fine” mentaliteetilla jatkaa? Vittu VITTU vittu ja vieläkerran vittu vittu
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Vaikka lopulta voitettaisiin tämä peli (mitä en ekan erän perusteella usko) niin pakko kysyä; milloin on viimeksi IFK pelannut näin KAMALAA jääkiekkoa? Siis ihan ällistyttävää oikeasti.

Jukureiden YV on ihan änäri-tasoa meidän rinnalla; kiekko liikkuu ja se pidetään vaikeissakin tilanteissa hallussa. Ja mikä tärkeintä, viiva pitää. Meidän jätkät näyttää joltain harrastelijoilta tossa vertailussa.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Aika ajoin näkee kuinka joukkue pelaa apinan raivolla maalivahdille nollapeliä. Tämä joukkue ei ainakaan pelaa Garteigille historiallista voittopeliä. Halutontamautontabränditöntäpaskaa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Ville Peltosen pelitapa ei toimi jääkiekon SM-Liigassa 2021. Kaiken lisäksi pelikirja on todella ohut ja pelaajat eivät selkeästi tiedä mitä heidän pitäisi tietyissä tilanteissa tehdä. En niinkään näe ongelmana sitä että ei olisi yritystä, kyllä sitä on. Tappara voitto ei avannut mitään henkistä lukkoa, niin kuin itse ajattelin, ne ongelmat on kolmikossa Peltonen, Tilkanen ja Murphy. Se on todella huolestuttavaa.

Mä olin ihan varma että tänään jatkuu hommat positiivisella viballa ja matka kohti kärkeä olisi alkanut.

Otanta edelleen liian pieni, että näin kovan tuomion itse antaisin. Ja en siihen usko, että pelaajat eivät tiedä mitä tekisivät. Vastustajat lukee liian hyvin IFK:n peliä ja iskee heikkoon kohtaan. Peltosen pitää tehdä myönnytys kiekkokontrollin suuntaa jotta saa pelin virtauksen haltuun itselle.
Se vaati huomattavasti enemmän rytmien hakemista.

Ja edelleen pitäisin fokuksen valitulla tiellä, mutta pakko Peltosen on jonkinlainen hybridi luoda pystysuunnan ja kiekkokontrollin kanssa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Tämä. Alkaa tuntua että puhetta ollut ja niin pirusti mutta mikään ei näy jäällä. Miksi. Kuka vastaisi tähän kysymykseen? Prkl...

Ehkä enemmän telineissä kun Jukurit, mutta Jukureilla peli eilen ja vielä tappiopeli joten varmasti tuonut sitä virtaa jugurteille. Joka tapauksessa IFK:n on nostettava kierroksia myös.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Mulle alkaa olemaan ihan sama mikä otanta on ja monta peliä pelattu, nyt pitää vaan alkaa toimittamaan. On tässä jo 12 liigapeliä, 6 CHL-peliä ja tyyliin 6 harkkapeliä kuitenkin pellailtu. Eikös tossa ole jo ihan tarpeeksi aikaa alkaa ammattilaisjoukkueelle?! Nyt on oikeasti puheet pidetty ja selitykset selitelty ja on aika kääntää tän laivan kurssi. Tää toiminta on ihan helkkarin noloa.

Tavallaan pahinta mitä tänään voisi tapahtua on että voitetaan jollain pomppumaalilla tää lopulta koska silloin tää skeida vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mulle alkaa olemaan ihan sama mikä otanta on ja monta peliä pelattu, nyt pitää vaan alkaa toimittamaan. On tässä jo 12 liigapeliä, 6 CHL-peliä ja tyyliin 6 harkkapeliä kuitenkin pellailtu. Eikös tossa ole jo ihan tarpeeksi aikaa alkaa ammattilaisjoukkueelle?! Nyt on oikeasti puheet pidetty ja selitykset selitelty ja on aika kääntää tän laivan kurssi. Tää toiminta on ihan helkkarin noloa.

Tavallaan pahinta mitä tänään voisi tapahtua on että voitetaan jollain pomppumaalilla tää lopulta koska silloin tää skeida vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.

Huolestuttavinta on, että pelillinen tekeminen senkun huononee huononemistaan. Tappara-voiton toivoin vapauttavan.

Jengi ei ole rotsi auki, eikä jää yrityksestä vajaaksi.
Pelottaa, että kolmen vuoden koutsin taktinen osaaminen ei riitä. Toivon todella, että olen väärässä
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Tavallaan pahinta mitä tänään voisi tapahtua on että voitetaan jollain pomppumaalilla tää lopulta koska silloin tää skeida vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.
Luulen kyllä että tuo lauma tarvitsee voittoja, ihan sama miten, muuten peli ei tuosta aukene. Noloa on se, kun jotkut “haikailee” Pikkaraisen perään. Ei tavoitteet varsinaisesti häikäise.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
En tiedä johtuuko se valmennuskolmikon osaamattomuudesta ja siitä seuraavasta sekavasta pelitavasta, HIFK:n perinnepaineista yms. syiden kombinaatiosta, mutta jokaisesta pelaajasta näkee, että pelaaminen ei ole rentoa ja pelaajat ovat kuin viulunkieliä kentällä. Esimerkiksi Jääskä oli jo ottelua alustavassa haastattelussa hermostuneen oloinen vaikka aika hyvin peitti sen ja se ei johtunut haastattelusta. Sellainen letkeän pelaamisen rentouden ja vaivattomuuden puute leimaa tällä hetkellä raskaasti HIFK:n peliä.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Ehkä enemmän telineissä kun Jukurit, mutta Jukureilla peli eilen ja vielä tappiopeli joten varmasti tuonut sitä virtaa jugurteille. Joka tapauksessa IFK:n on nostettava kierroksia myös.

Tähänkö on oikeasti tultu, että tämä kääntyy IFK:n tapauksessa näin päin? Usein olen lukenut tuplapelien rasituksesta, mutta ai se on nykyään vahvuus. Ja hävisivätkin vielä. Voe voe..

Sama epäjääkiekko jatkuu. Tässä on kyllä mahdollisuudet melkoiseen katastrofiin.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Vaikeaa on. Ylivoima ei toimi yhtään. Jukureilla se on tosi hyvännäköstä.
Pelin avaaminen todella huonoa.
Eikä pelissä toimi oikein mikään osa-alue, se on huono merkki.
Mico Luotoa on kiva kattella.
Sitä vastoin Alexander Broadhurst on pahasti keskenkuntoinen loukkaantumisen jäljiltä. Luistelee kuin täi tervassa, ja syöttää minne sattuu.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Esim tuo Koivistoisen yv-viisikko on aivan liian helppoa pelata pois kun tarvitsee peittää/estää vain Koivistoisen rannelaukaus. Toisella puolella Auvitu ei edes tee mitään hakeakseen vapaata paikkaa kokeilla one-timeria. Puolestaan Broadhurstin yv-viisikko ei saa edes peliä pyörimään eikä ketään ole maalilla. Sekin on silmiinpistävää, että joka alotus hävitään ylivoimalla.
 

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Aina sitä peliin lähdettäessä on jokin lapsenomainen usko siihen, että josko se peli tästä lähtisi aukenemaan, mutta hyvin nopeasti tulee matsin startattua palautus maan pinnalle. Ei tässä pelissä ole mitään edes etäisesti toiveita herättävää, täysin rakenteetonta roiskimaista alusta loppuun. Nyt ei voi mennä edes minkään näennäisen hallinnan taakse kun ollaan ihan purjeessa jatkuvasti jotain Jukureita vastaan. Todellisuus on se, että HIFK on Liigan huonoin joukkue tällä hetkellä ja se on tällä nimilistalla aivan käsittämätöntä ja noloa. Posia on haettava siitä, että vastustajajoukkueet saavat aivan liian kovia kertoimia HIFK:ta vastaan ja siitä on lompakko viime aikoina kiittänyt.
 

Flaba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelaako pelaajat jo Villeä ulos, näyttää ettei ketään kiinnosta vittuakaan, heitellään puolivaloilla kiekko vaan ränniin ja mennään vaihtoon. Äskeinen Palolankin vaihtoon meno aiheutti vastahyökkäyksen vaikka rännikiekko olis tullu suoraa. lapaan.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tajusin just, että toista erää on menty yli 15 minuuttia, enkä ole oikeastaan seurannut matsia hetkeäkään. Tiputellut bisseä vain ja pyörinyt palstalla.

No sieltä tuli näköjään tasoitus samalla niin voi alkaa taas seuraamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös