Nää pelit sarjajumboja vastaan on yhtä tuskaa.
Tämä. Alkaa tuntua että puhetta ollut ja niin pirusti mutta mikään ei näy jäällä. Miksi. Kuka vastaisi tähän kysymykseen? Prkl...Puolivaloilla on tultu peliin, mutta...mutta eikös Villen pitänyt olla se mies, joka osaa säätää asenteen kohdilleen.
Ville Peltosen pelitapa ei toimi jääkiekon SM-Liigassa 2021. Kaiken lisäksi pelikirja on todella ohut ja pelaajat eivät selkeästi tiedä mitä heidän pitäisi tietyissä tilanteissa tehdä. En niinkään näe ongelmana sitä että ei olisi yritystä, kyllä sitä on. Tappara voitto ei avannut mitään henkistä lukkoa, niin kuin itse ajattelin, ne ongelmat on kolmikossa Peltonen, Tilkanen ja Murphy. Se on todella huolestuttavaa.
Mä olin ihan varma että tänään jatkuu hommat positiivisella viballa ja matka kohti kärkeä olisi alkanut.
Tämä. Alkaa tuntua että puhetta ollut ja niin pirusti mutta mikään ei näy jäällä. Miksi. Kuka vastaisi tähän kysymykseen? Prkl...
Mulle alkaa olemaan ihan sama mikä otanta on ja monta peliä pelattu, nyt pitää vaan alkaa toimittamaan. On tässä jo 12 liigapeliä, 6 CHL-peliä ja tyyliin 6 harkkapeliä kuitenkin pellailtu. Eikös tossa ole jo ihan tarpeeksi aikaa alkaa ammattilaisjoukkueelle?! Nyt on oikeasti puheet pidetty ja selitykset selitelty ja on aika kääntää tän laivan kurssi. Tää toiminta on ihan helkkarin noloa.
Tavallaan pahinta mitä tänään voisi tapahtua on että voitetaan jollain pomppumaalilla tää lopulta koska silloin tää skeida vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.
Luulen kyllä että tuo lauma tarvitsee voittoja, ihan sama miten, muuten peli ei tuosta aukene. Noloa on se, kun jotkut “haikailee” Pikkaraisen perään. Ei tavoitteet varsinaisesti häikäise.Tavallaan pahinta mitä tänään voisi tapahtua on että voitetaan jollain pomppumaalilla tää lopulta koska silloin tää skeida vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.
Ehkä enemmän telineissä kun Jukurit, mutta Jukureilla peli eilen ja vielä tappiopeli joten varmasti tuonut sitä virtaa jugurteille. Joka tapauksessa IFK:n on nostettava kierroksia myös.