Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 743 305
  • 12 310

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Miks ei vaihdettu ykkösylivoimaa aloituksessa, miksi edes auvitulla ei riitä jalka/käsi/pää tuomaan kiekkoa suoraan alueelle ilman tota idioottimaista jättöä? Pari detaljikyssäriä vaan, enemmänkin olisi
Aivan samaa olen miettinyt. Miksi vitussa se jättö pitää tehdä jos on vapaa kaista hyökkäysalueelle eikä kunnon syöttöpaikkaa alaspäin edes ole.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Dykin lapa täysin auki eikä Auvitu syötö. Joo on ollut Auvitu aivan paska tänään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Maunolle voisi merkata tuon maalin. Tästä ei jäänyt muuta kerrottavaa kuin voitto.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Olli "kokonaisvaltainen pelaaja" Palola ei kyllä erotu kentällä ollenkaan. Miten ihmeessä on onnistunut tekemään 12 maalia tällä kaudella?
Noista paikoista.
Oli kyllä Ahoselta hieno peli
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Garts ja winberg keskustelee vielä matsin jälkeen keskiympyrässä matsin jälkeen tilanteesta, garts yrittää selittää tilannetta muitten viaksi. Huhhuh.
 
J

Just-Ice-Hockey

Jos olet seurannut keskustelua, niin ymmärrät varmana tuon minun heiton, ei tartte heittäytyä hölmöksi.

Lainasit myös viestistä sopivasti vain tuon ekan lauseen, kuitenkin kirjoitin yleisestä peli-ilmeestä..

No en jaksa vääntää.

Peli edelleen tuskaista seurattavaa, Kalpa sinnikkäästi laukkaa ympäri kenttää.

Lainasin vain sen osan viestistäsi, mitä pidin perusteettomana. Olen tietysti jäävi sanomaan, mutta väittäisin, että se en ollut minä joka meistä kahdesta heittäytyi hölmöksi. Tai saatoin heittäytyä, mutta on yhtälailla hölmöä kirjoittaa tarkoituksellisesti polarisoivasti ja vielä itse keksittyä narratiivia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi pitäisi kehua silloin kun siihen ei ole aihetta? Myöskin tämä huippuveska-narratiivi on minulle täysin uusi. Sen sijaan kyllästymiseen asti on tarjottu narratiivia, missä kaikki on Gartsin vikaa, kaiken huippuna ottelu, jonka jälkeen tämä oli puhutuin IFK-pelaaja vaikka oli kakkosmaalivahti ko. ottelussa.
Tämä toistuu aika tiuhaan meidän osiossa. Käyttäjät A, B ja C käy dumaamassa jonkun pelaajan, veskan tai koutsin aivan yliampuvalla kritiikillä ja usein höystettynä ihan silkalla fiktiolla, käyttäjät Q, Z ja X käy kommentoimassa ja argumentoimassa oman mielipiteensä asiasta ja tuo laajempaa näkökulmaa asiaan, sitten sama pelaaja tai veska mokaa -> käyttäjät A, B ja C alkaa lällättelemään ''noniin kattokaa nyt kuin vitun paska se on ja väitettiin huipuks'' vaikka käyttäjät Q, Z ja X ei olisi missään vaiheessa puhuneet mistään huipusta.

2 pistettä ja eteenpäin. Ei ollut popkorni-kulhon arvoinen peli, mutta ihan kivaa viihdettä.
 

cc_rider23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ässät, San Francisco Giants
Jos veto otti kimmarin ni fine, sit mission impossible ja käsi pystyyn virheen merkiks, muilta osin sun viestis oli aika nobrainer siinä missä mun pelin tiimellyksessä tekemä heitto!

Tsekkasin sun viestihistoriaa ja epäilemättä sä oot ihan oikea henkilö arvioimaan kommenttien inputtia, sen verran olematonta analyysiä sulla tänne 20v aikana
Jos veto otti kimmarin ni fine, sit mission impossible ja käsi pystyyn virheen merkiks, muilta osin sun viestis oli aika nobrainer siinä missä mun pelin tiimellyksessä tekemä heitto!

Tsekkasin sun viestihistoriaa ja epäilemättä sä oot ihan oikea henkilö arvioimaan kommenttien inputtia, sen verran olematonta analyysiä sulla tänne 20v aikana ollu.
Nobrainer oli tämän vanhan fabun kommentti myös pelin tiimellyksessä. Käsi pystyyn virheen merkiksi.
Se, että en ole 20v aikana paljoa kirjoitellut tänne, ei kuitenkaan kerro mitään meikäläisen kiekkotietämyksestä.
Paljon teki Garts virheitä tänään, mutta ei mielestäni tuossa kyseisessä maalissa.
Onneksi kuitenkin voitettiin, vaikka ehkä Halosen kanssa olisi tullut 3 bojoa, tai sitten ei.
Peace brother.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
On tuo Kapasen antipatia IFK:ta kohtaan silmiinpistävää. Aina sama juttu
 

cc_rider23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ässät, San Francisco Giants
Samalla puolella ollaan! Rauhaa ja rakkautta!

2pts pelistä lämmittää, kenttäpeli pääosin surkeaa ja veskapeli ei siihen apuja tarjonnut.
Enkä mä näköjään osaa enää lainata viestejä. Eri homma oli silloin 386 aikana, tai olikohan joku dos versio silloin? Ainakin modeemi piti erikseen käynnistää ja sinä aikana ehti pistää korvikkeet tulille :)
 

SilentMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Giants, Minnesota Timberwolves
Olipahan koheltamista. HIFK taisi pelata kymmenen minuuttia hyvää lätkää ja muuten sählättiin. Onneksi Ahonen-Palola -kaksikko ratkaisi.

Garteig ja Winberg käyvät varmasti keskustelua kommunikoinnista tai jos eivät sitä tee, toivottavasti Peltonen ottaa kaksikon puhutteluun - noin ei vain voi toimia.

Schmaltzilta surkea peli, Salinilta ja Ahoselta puolestaan hyviä otteita. Jääskältä toivoisin parempaa viimeistelyä (kukapa ei), lähes joka pelissä saumat 1-2 maaliin, mutta nyt jää liian usein piippuun.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Nyt meni oikeasti Gartsin piikkiin.

Aika peli. Kalpa vielä voittaa tän.

Ei onneksi voittanut, mutta tälläiset pelit vie helposti sen runkosarjan voiton meiltä. Me ollaan menetetty nyt Kalpaa vastaan 6 pistettä. Eli ollaan otettu 3/9 pistettä mahdollisesta. Toisaalta samalla pahimmista runkosarjan voiton uhkaajista Tappara on ottanut Kalpaa vastaan 4/6 pistettä ja Ilves 3/6. Eli edelleen ne mitkä isoimmin on keskinäiset pelit isoja jengejä vastaan.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
HIFK:lla peli täysin hallussa ja sitten kaksi karmeaa merkkausvirhettä, etenkin Auvitun suoritus oli junnuluokkaa. Garteig näytti vuorostaan, miksi ei ole se maalivahti, johon voidaan luottaa missään vaiheessa. Palola teki maalintekijän maalin ja Ahosen syöttö oli hyvä. Motin ja Ahonen HIFK:n parhaat pakit.

Heden pelaamista seurasin ja ei oikein tahdo vain riittää. Vaikka Hirvonen tuleekin, niin HIFK tarvitsee vielä yhden hyökkääjän keväälle. Ylivoima ei oikein toiminut, kun syötöt ei tule oikeaan kohtaan, jälkimmäisessä kaikki Auvitun syötöt hiukan liian taakse esim.

Mertaranta oli illan heikoin. Todella paskaa selostamista ja toinen erä kaverin mielestä täysin Kalpan erä, no oli viimeiset minuutit Auvitun virheen jälkeen. Kolmannessa erässä HIFK ei saanut mitään aikaiseksi ja oli koko sjan purjeessa. Mahtoi Anteroa ratkaisumaali vituttaa, kuka on kussut miehen muroihin?

Mielenkiintoista nähdä tuleeko Nousiaiselle pelikieltoa pari peliä, pitääkö linja? Osuma suoraan päähän ensin, onneksi yksi tuomari edes näki tilanteen, eihän se ollut kuin pelitilanne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös