Meinaatko, että IFK tekee maalin?
Meinaan.
Meinaatko, että IFK tekee maalin?
Vaimokin, joka ei juurikaan liigaa katsele, jo ihmettelee mitä tuolla jäällä tapahtuu
Nyt kun on ilmat puhallettu pihalle paluusta nordikselle ja palattu niin sanotusti arkeen, niin onpa taktisesti tällä hetkellä sekavaa ja köyhää kiekkoa. Suurin osa IFK:lle tehdyistä maaleista on ihan karmeita oman pään sekoiluja.
todella paljon riskisyöttöjä avauspelaamisessa. En tiedä onko tarkoitus avata niin nopeasti, että ei yksinkertaisesti suurimmalla osalla pakeista taitotaso riitä ja sitten kun peli menee solmuun, niin kertautuu kaikki.
Jos IFK:lle tulee maali, niin todennäköisesti Tallberg on silloin ajanut maalille.Tuosta joukkueesta puuttuu voimahyökkääjät. Edelleen, kukaan ei mene maalille,
Haetaan sille Ahvenistosta omat vedet josko sit lähtisInnalalle ei taida Stadin vesijohtovesi sopia. Täysin luokatonta viimeistelyä illasta toiseen. Toistaiseksi suurin pettymys näistä hankinnoista.
Kannattaisi kyllä ehdottomasti kokeilla. Kuka alkaa roudaamaan?Haetaan sille Ahvenistosta omat vedet josko sit lähtis
Jos IFK:lle tulee maali, niin todennäköisesti Tallberg on silloin ajanut maalille.
Mä oon niin idiootti, että tartun tähän. Coolbetiltä kertoimella 5,50 (Veikkauksella näköjään sama). Menitkin yllyttämään saatana.Sanokaa mun sanoneen, IFK hoitaa tän matsin varsinaisella peliajalla.
Laiskoja epätarkkoja syöttöjä ja Möttöset näyttää taas joltain Malkinilta.
Sanokaa mun sanoneen, IFK hoitaa tän matsin varsinaisella peliajalla.