Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 735 492
  • 12 310

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Mä olen nähnyt tämän aiemminkin: Teräväistä viedään kiskalle ja omissa soi.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Niinhän se alkoi kuin pelättiinkin. Taitaa vielä tulla pitkä ilta. Nyt pitäisi yv:llä rankaista.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä olen nähnyt tämän aiemminkin: Teräväistä viedään kiskalle ja omissa soi.

Näytti vähän, että otti kiekon kädellä haltuun eikä tiputtanut tuota heti vaan viskasi itselleen ja ohi Teräväisen.

Sitä mä ihmettelen miten meitä vastaan tuo viimeistely on noin kovaa. Tuokin aivan tip top täydellinen laukaus.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Nyt oli Teräväiseltä todella Mestis-tason pelaamista.

Ja koko IFK ollut ihan unessa. Monta syöttöä on saatu omille?
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
3 minuuttia pyöritään omissa, Halosella 0 torjuntaa ja peli 0-1. Näinhän sen piti mennäkin kun hankin Halosen maaliin Liigapörssissä. Olisiko pitänyt tietää? Kyllä olisi ja tiesin. Vain hullu toistaa samaa kaavaa tietäen saavansa aina saman lopputuloksen.
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oliko Motinilta todella iso harhasyöttö vai oliko vain ihan hiton fiksu liike heittää kiekko vaihdosta tulevalle pelaajalle ja jukureille jäähy
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ihan oikeasti toi Teräväinen pois tuolta. Et sä voi myydä itseäsi noin halvalla.
Äläs nyt. Pidetään vaan miehestä kiinni ettei Pelsut vie. Maksaahan se itsensä takaisin, jos oppii parissa vuodessa pelaamaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tiistai -ilta. Ennalta heikompi maakuntajengi vastassa. Joku "Legenda-peli".

IFK ei vaan petä.

Edit: Lisätään vielä, että jo nyt vastustajan veska on jumalmoodissa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Herranjestas miten kevyt vihellys.
 

Joona D

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Boston Bruins
Lähteeköhän Peltoselta klassinen erätauolla kovaa raivoaminen, sille voisi olla ihan tarvettakin nyt.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään tulee pataan. Jukureilla ja Jokisella hirveä näytönpaikka isoa pahaa IFK:ta vastaan ja kausi alkanut vähän huonosti, niin nyt hyvä korjata kurssia. IFK:lla mennyt kohtuu hyvin ja voidaan tulla rotsin napit auki Jukureita vastaan. Sitä paitsi se on vaan Jukurit, siellä ei ole mitään muuta kiinnostavaa kuin päävalmentaja.

E: ja tällä yritän vähän luoda toivoa, että juuri näin ei kävisi, mutta koska kyseessä on IFK, niin tämä on mielestäni todennäköisintä. Jukureiden veskarilla illan päätteeksi 48 torjuntaa, IFK:lla yksi tehty ja Meidän veskarilla 11 torjuntaa ja 2 päästettyä.

vituttaa olla oikeassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös