Niin paljon vituttaa noiden IFK:n hameniekkojen ilman maalivahtia tapahtuva kyrpäily, että olisivat saaneet penailla tuohon loppuun oikein huolella.Tuulahdus Penan aikoja tässä lopussa.
Pena ei ikinä olisi noin nyhveröTuulahdus Penan aikoja tässä lopussa.
Relaa vähä hei. Vituttaahan tässä joo mutta kuuden joukkoon kuitenkin kompuroidaan ja pudotuspeleissä ei tolla sikermällä neljää matsia seitsemästä VOI hävitä kellekään.Vieläkö @BOL pitää IFK:n top-4 sijoitusta runkosarjassa pomminvarmana? Tätä menoa aloitetaan sääleistä. Vittu mikä floppikausi meillä onkaan käsillä.
Oho. Aika saatanan luja luotto sulla. Mikä tähtisikermä se tuollainen on missä Jardine pelaa laiturina ja on Hedeä ja kumppaneita? Kannattaa lyödä IFK:n mestaruuden puolesta paljon vetoa kun noin kova luotto.Relaa vähä hei. Vituttaahan tässä joo mutta uuden joukkoon kuitenkin kompuroidaan ja pudotuspeleissä ei tolla sikermällä neljää matsia seitsemästä VOI hävitä kellekään.
Leeviltä ihan asiallista toimintaa kyllä tuolla saa vitutuksensa näyttää, hyvä Leevi. Tallbergilla oli aika rauhoittava vaikutus Ikoseen ja Grmaniin kun sanoi vähän kovemmin että nyt muuten riittää. Vaikka ihan aiheesta Kerhon miehet Leeviä lähtivät saalistamaan.Tuulahdus Penan aikoja tässä lopussa.
Paskat kertoimet kun vedonvälittäjät on yhtä kartalla näistä kuin minä.Oho. Aika saatanan luja luotto sulla. Mikä tähtisikermä se tuollainen on missä Jardine pelaa laiturina ja on Hedeä ja kumppaneita? Kannattaa lyödä IFK:n mestaruuden puolesta paljon vetoa kun noin kova luotto.
Paskat? Unibetilla 4,75 kerroin. Eihän tuo ole mitenkään paska kerroin kun on tuollainen tähtisikermä mikä ei vaan voi hävitä playoffeissa neljää kertaa samalle joukkueelle.Paskat kertoimet kun vedonvälittäjät on yhtä kartalla näistä kuin minä.
Säälipudotuspelit ovat tällä vireellä todennäköisemmät. Onko siinä sitten valmis meriselitys flopille koronan ohella, kun pelataan parasta kahdesta ja yhteismaalit ratkaisevat?mutta kuuden joukkoon kuitenkin kompuroidaan ja pudotuspeleissä ei tolla sikermällä neljää matsia seitsemästä VOI hävitä kellekään.
Tästä aimo vitutuksella viikonloppu käyntiin! Taas Eetu syötti vastustajalle tyhjiin, ei näitä enää mielellään...
Paskat? Unibetilla 4,75 kerroin. Eihän tuo ole mitenkään paska kerroin kun on tuollainen tähtisikermä mikä ei vaan voi hävitä playoffeissa neljää kertaa samalle joukkueelle.
En mä kyllä pelaa kun mikään ei viittaa siihen, että IFK:n pelaaminen veisi mestaruuteen.Totta puhuen en ole kertoimia edes katsellut kun olin varma että sielläkin päässä tiedetään jo IFK:n varma mestaruus. Pelataanpas kaikki tota kerrointa sitten!
Sulla tässä tunne ohjaa nyt vedonlyöntiä liikaa, analyyttisyyttä kehiin ja fyrkkaa punaisille.En mä kyllä pelaa kun mikään ei viittaa siihen, että IFK:n pelaaminen veisi mestaruuteen.