Kyllähän se nyt on niin, että HIFK:lla on niin laaja rosteri, että kyllä sieltä olisi pitänyt saada ihan henkilökohtaisella taidolla tänäänkin se vähintään kaksi maalia tehtyä. Nyt oli toki lieventävänä asianhaarana se, että kenelläkään ei ollut pelituntumaa, ollaan oltu kollektiivisesti sairaana ja vastustaja oli pelannut eilen. Tämä oli varsinkin alussa hyvä huomioida ja pelata varman päälle. Toisaalta, jos Jääskä olisi tänään laittanut paikoistaan edes yhden sisään, olisi ollut ihan eri peli. Ja samat sanat Koivistoiselle. Enkä nyt syytä Jääskää mistään, vaan ainoastan korostan sitä, että jengistä ei löytynyt yhtään pelaajaa, joka olisi ottanut joukkueen reppariin ja tehnyt sen maalin vaikka väkisin. Että en mä puhtaita papereita anna Innalalle, Dykille, Palolalle, Tallbergille (+Koivistoinen ja Jääskä)
Väänäsestä ei vain ole hyökkäävän ketjun sentteriksi. Hänestä jotenkin huokuu sellainen epäurheilullisuus ja hän alkaa piiputtaa ennen muita. Ei siis koske vain tätä peliä, vaan olen tehnyt saman havainnon jo aiemmin. Tällöin hän ei voi pelata sellaisten pelaajien kanssa, kuten vaikkapa Tallberg ja Dyk, joiden parhaat avut tulee esiin joko nopeudessa tai sitkeydessä ja pitkissä hyökkäyksissä, missä kiekko ja ukot liikkuu.
Kotkansalo on aika surullinen ilmestys, mutta nuori mies vielä kyseessä. Tänään kuitenkin kentällä, kun esim. Jardine oli penkillä. Ymmärrän, että annetaan saumaa, mutta jos näkee kotikatsomoon asti, että tänään ei lähde, niin onko ihan tosiaan pakko hakata päätä seinään?
Koivistoiselle erittäin iso lampaanperse lopun ylimielisestä silmät kiinni pelaamisesta. KOLME kertaa sokkosyöttö ja kiekko pois hyökkäysalueelta. Lienee jonkinlainen ennätys?
Sarjataulukko ei mua edelleenkään kiinnosta pätkän vertaa, koska pelejä on niin paljon jäljellä. Katsotaan vaikka 5-6 viikon päästä uudestaan. Tappiot vituttaa aina, varsinkin, jos saaliina on nolla itse tehtyä maalia.