Tullut tässä monen muun palstaveljen tavoin negailtua menemään, mutta tänään on päivä uus. Kuten
@Backster tuolla ylempänä kirjoittaa niin me ollaan itse asiassa aivan hyvin peleissä mukana ja jopa hallitaan niitä ja roikutaan sentään sarjataulukossa vielä mukana. Mun mielestä meidän pelissä on kaksi isoa ongelmaa tällä hetkellä 1. tehottomuus ja 2. oman maalin maalineduspelaaminen. Totta kai erikoistilannepelaaminen saisi olla parempaa, mutta noihin kahteen todelliseen ongelmakohtaan me hävitään pelit aivan suoraan ja jopa selvästi.
Meidän jengi ei ole se taitavin ja on jopa osittain puukätinenkin, mutta rosterista pitäisi löytyä se tarvittava maalintekovoima, aivan kuten alkukausi osoitti. Tosin kyllä tuolta aivan selvästi se yksi "CDS" puuttuu, kärki on erittäin kapea ja nuoruuden intoa ja jalkoja tuonne kyllä kaivattaisiin. En tiedä onko RD huutamisellaan saanut nupit porukalta jumiin ja huonoa fiilistä aikaan vai mistä on kyse. Vanhatalo oli eilen hyvä. Jotain ketjua Vanhatalon ja Tuomaalan ympärille kannattais mun mielestä viritellä, harmi vaan kun ainakin mun mielestä paras sentterivaihtoehto ketjulle pelaa tällä hetkellä Hokissa.
Kävin katsomassa eri pelien laukaisukarttoja ja tämä vahvisti sen, että silmäni eivät valehtele. Melkein kaikki maalit meidän verkkoon lapioidaan maalin edestä. Paljon on tullut parjattua Westistä, mutta kyllä ne muutkin pakit noita samoja virheitä tekee. Eilen ei itse asiassa ollut ensimmäistäkään pakkia maalin edessä, kun kaveri kieltämättä hienon maalin tekee siitä. Hävitään maalinedustilanteita vaikka meillä on ylivoima siinä.
Mun mielestä tehot ja oman maalin maalineduspelaaminen kuntoon niin ollaan taas hyvällä tiellä...