Olin kanssa kahden vaiheilla lähdenkö vai en, en lähde.En aio tulla hallille huomenna. Risto ulos, tai vittu mitä vaan.
Ollut jo seitsemän viimeistä kierrosta.Sport on tällä hetkellä Liigan heikoin joukkue.
Nyt oltiin omallakin maalilla asialla. Toki vastustajakin oli aika paska.Joo, hyvällä pelillä hävisivät, mutta suunta näyttää paremmalta.
Huomenna jo luulisi onnistuvan, kunhan nuo kuuppajumit aukeavat ja totta toki, ei tuurillakaan tänään lisämaaleja.
... jotenkin vastustajan maalinedustalla ei ollut tarpeeksi painetta.
Sama juttu täällä.....säälittävä perhepeli.Olin kanssa kahden vaiheilla lähdenkö vai en, en lähde.
Pikkuhiljaa katsojaluvut pyörivät noin 1800 - 2000 henkilön paikkeilla. Ei voi mitään. Tää on kyllä surkeeta toimintaa. Pitäisikö Risto tiputtaa kakkosvalmentajan paikalle tai jotain muuta on tehtävä jotta kurssi muuttuu.Olin kanssa kahden vaiheilla lähdenkö vai en, en lähde.
Kyllä nämä ottelut pitää voittaa, jotta pärjätään Liigassa. Ei se pelkkä hallinta auta mitään, jos ei tehdä tarpeeksi maaleja.Sama juttu täällä.....säälittävä perhepeli.
Kun en tule, niin en tule.
Katotaan etänä ja kausari saa huilia.
Jämsä vaihtoon pikaisesti. Ei näin voi jatkua tämä toiminta vuodesta toiseen. Hyväveliverkosto on tuhottava.Jämsä nyt pitää saada kiireesti joku maalintekijä tuonne. Eihän tästä tule oikeasti mitään...Vauhkonen, Keränen ihan jäässä, ei v*ttu...ei voi jatkua näin!! Nyt niitä muutoksia. Nyt niitä kovia ratkaisuja käyttöön.
Eihän tässä mitään,taattua tekemistä vuodesta -14 lähtien.
Onneksi jotkut asiat tässä maailmassa on ja pysyy.
Heiiiiiii...Sport tehnyt ennätyksen.
HYVÄ SPORT,HYVÄ KOKO ORGANISAATIO!