Kuinka aikasin sää oot alottanu tänään? ;)
24/7...........Ei se oo ehtiny lopettamaankaan vielä
Kuinka aikasin sää oot alottanu tänään? ;)
24/7...........Ei se oo ehtiny lopettamaankaan vielä
Eihän tota paskaa kato kukaan kohta edes ilmaseksi!!!! SAATANA
Miks mulle tuli heti mieleen Kummelin Me ollaan hävitty tää peli sketsiNyt (viimeset viikot) ei toimi mikään muu, kuin maalivahtipeli. Kaikki muu on paskaa. Mitä Vittua DUFVA!!!!!! TEE SAATANA JOTAIN VITTU äläkä seiso kädet taskussa puolinukuksissa joka vitun pelissä. Vittu ku menee vati nurin.
Jaksaa jaksaa kun seuraa näitä Sportin matseja ja niistä saa ekstra poweria....ken uskaltaa nauraa?24/7...........
Siel heilahti eka. Vittu sanon mä.. erotkaa kaikki, kantakaa vastuu paskasta.Ainut toive mulla on, että JYP tekis vähintään 8 maalia.
Oli muuten hieno skode. Kuinkas vanha toi muuten toi Lambert on? Kannattaskohan meidänki kokeilla nuoremmilla?Hyvä JyP, siinä mallia!
Mikä on tää Äsplynd?
Se on Äsplynd.....nannaaMikä on tää Äsplynd?
Mä sanoin ton etukäteen, ai nou.Maalintekijä ;)
Nyt pyörii propelli vähän liian kovaa. Itse en ole malliesimerkki tällä palstalla kommentoinnissa, mutta kuitenkaan ei ole vielä puheripuli vaivannut. Ota nyt hetki happea ja koosta ajatuksesi vaikka muutamaan pidempään viestiin.Se on Äsplynd.....nannaa
Seuraavalla erätauollaNyt pyörii propelli vähän liian kovaa. Itse en ole malliesimerkki tällä palstalla kommentoinnissa, mutta kuitenkaan ei ole vielä puheripuli vaivannut. Ota nyt hetki happea ja koosta ajatuksesi vaikka muutamaan pidempään viestiin.