Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 338 348
  • 4 623

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kevyt poikkari. Antoi mahdollisuuden viheltää kyllä.
mutta jumalauta, että lensi helposti. Vaikka tuosta hyötyisikin Lukkokin mutta olen hemmetin tyytyväinen ettei Lukon pelaajat ole lähtenyt tuohon sukeltelemiseen ja jäähyjen kalastamiseen.
ja oli jäähyn paikka. Mutta tuo hyppy perään...
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kevyt poikkari. Antoi mahdollisuuden viheltää kyllä.
mutta jumalauta, että lensi helposti. Vaikka tuosta hyötyisikin Lukkokin mutta olen hemmetin tyytyväinen ettei Lukon pelaajat ole lähtenyt tuohon sukeltelemiseen ja jäähyjen kalastamiseen.
ja oli jäähyn paikka. Mutta tuo hyppy perään...

Odota kun Kiko pääsee vauhtiin, sieltä on komeita filmauksia nähty kauden mittaan. :)
 

Glutenius

Jäsen
Itse tykkään Kantolan tyylistä, tuo väriä peliin. Kova taistelija ja vastaa aina puhelimeen, jos kysytään. Ottaisin Lukkoon koska tahansa. Kantola on sellainen vanhan liiton pelaaja.
Aika pitkälti sama. Juuri siksi vituttaa kun pelaa Lukkoa vastaan. Sellainen pelaaja joka vastustajan fanit vihaavat ja omat fanit rakastavat.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Hyvä ja vauhdikas erä. Taklauksia ja hiukan jälkipeliä. Slaavimafia tykkää kyllä olla noissa talkoissa mukana. Kantolaa kuuluukin ottaa kovaa.

Linukselle iso maali. Jos se siitä lähtis aukemaan. Tänään tuomarin pilli herkässä niin ei pidä antaa edes mahdollisuutta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
Kalpan veska potkinut nyt maalin pois paikaltaan 2 kertaa. Pitäis jo dumareitten puuttua.

Kyllä mua noi Pospisilin pelle hypyt vituttaa, se että hommaa jäähyjä ärsyttämällä on ok mut toi tissiposki- kaatuilu on turhaa pelleilyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös