Olen tähän ottanut aiemminkin kantaa, mutta minusta nuo tilastot ovat aika yhdentekeviä. Lukko meni 2-0-johtoon, ja se oli tänään se oleellinen juttu. Kahden maalin johdossa sarjakärjellä on yleensä pisteet taskussa, vaikka miten KalPan taskuraketit pörräisi päätöserässä ja sahaisi vaikka 50 vetoa.Maaliodottoman mukaan simuloituna Lukko voittaisi tämän pelin 8/100. No kolmas erä selittää noista luvuista suurimman osan.
En oikein ymmärrä miksi koet tänän kirjoittamisen arvoiseksi, kun itsekin varmasti tiedät että tähtiin vaikuttaa se, että kun kerrankin on pienikin mahis antaa tähtiä Nymanille tai muulle pienen roolin pelaajalle, niin sitten annetaan. Ja vaikuttaahan sekin, että kun Setäsellä on jo paljon pisteitä niin hän ei niin herkästi saa 3p vaikka Lukon paras olisi ollutkin, versus apinan karistanut nelosketjulainen.Kovasti kyllä ihmettyttää tuo tähdistö-ketju. Nyman teki yhden maalin ja oli lopun peliä tuttu lapanen ja otti vielä tyhmän jäähyn. Tähtiä satelee.
Olen tähän ottanut aiemminkin kantaa, mutta minusta nuo tilastot ovat aika yhdentekeviä. Lukko meni 2-0-johtoon, ja se oli tänään se oleellinen juttu. Kahden maalin johdossa sarjakärjellä on yleensä pisteet taskussa, vaikka miten KalPan taskuraketit pörräisi päätöserässä ja sahaisi vaikka 50 vetoa.
Tämä oli aika hyvä rutiinivoitto ylemmän keskikastin joukkueesta. Ei mitään loisteliasta, mutta kuitenkin varma esitys.
No olen ajatellut nuo tähdet itse, että siinä arvioidaan joukkueen kolme parasta pelaajaa eikä vain heitellä säälitähtiä joillekin pelaajille.En oikein ymmärrä miksi koet tänän kirjoittamisen arvoiseksi, kun itsekin varmasti tiedät että tähtiin vaikuttaa se, että kun kerrankin on pienikin mahis antaa tähtiä Nymanille tai muulle pienen roolin pelaajalle, niin sitten annetaan. Ja vaikuttaahan sekin, että kun Setäsellä on jo paljon pisteitä niin hän ei niin herkästi saa 3p vaikka Lukon paras olisi ollutkin, versus apinan karistanut nelosketjulainen.
Tuo ei siis yllättäen johdukaan siitä että vain juuri sinä olet suuri pelinymmärtäjä ja muut tekstitv-skouttajia.
Hyvä juttu. Ambitiotason pitääkin olla korkealla.Valmennus ei aivan noin tyytyväinen ollut pelin jälkeisissä kommenteissa.
Nyt olet. Aiemmin tosiaan vain dissasit muiden pelinymmärrystä. Eiköhän jokainen pisteytä ihan niillä preferensseillä kuin haluaa. "Joukkueen kolme parasta pelaajaa" kun jättää sekin aika paljon liikkumavaraa.Olenko väittänyt olevani suuri pelinymmärtäjä? Vaikka toki olenkin.