Kevyt poikkari. Antoi mahdollisuuden viheltää kyllä.
mutta jumalauta, että lensi helposti. Vaikka tuosta hyötyisikin Lukkokin mutta olen hemmetin tyytyväinen ettei Lukon pelaajat ole lähtenyt tuohon sukeltelemiseen ja jäähyjen kalastamiseen.
ja oli jäähyn paikka. Mutta tuo hyppy perään...
On kyllä sellaisia uimahyppyjä että ihan vituttaa. Varsinkin kun linja on herkkä, niin naurettavaksi menee kun mikkihiiret kaatuu kun Nyman katsoo kohtiKalpan ukot heti rähmällää ko hiukan tuuppaa...
Vituttaa toi Kantola. Pelle.
Miten voi noi Kalpalaiset kaatua noin saatanan helposti!
Kantolan tasapainon kaikki tietää, mutta jännä että jokaisesta kosketuksesta muut kalpalaiset uimassa sammakkoa.Itse tykkään Kantolan tyylistä, tuo väriä peliin. Kova taistelija ja vastaa aina puhelimeen, jos kysytään. Ottaisin Lukkoon koska tahansa. Kantola on sellainen vanhan liiton pelaaja.
Aika pitkälti sama. Juuri siksi vituttaa kun pelaa Lukkoa vastaan. Sellainen pelaaja joka vastustajan fanit vihaavat ja omat fanit rakastavat.Itse tykkään Kantolan tyylistä, tuo väriä peliin. Kova taistelija ja vastaa aina puhelimeen, jos kysytään. Ottaisin Lukkoon koska tahansa. Kantola on sellainen vanhan liiton pelaaja.
Sellainen pelaaja joka vastustajan fanit vihaavat ja omat fanit rakastavat.
En Kantolasta pidä, mutta on meilläkin Pospisil joka on ihan yhtä kyseenalainen.En rakastaisi tälläistä hyppijää omassa Joukkueessa. Taklaukset hyppyjä ja kosketuksesta hyppää. Pelle!