Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 620 799
  • 8 707
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Ja Kärpäthän ei voita kahta peliä putkeen. Nyt ottakaa kunnon etumatka.
 

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rätykö se hyppäsi liian aikaisin kaukaloon? Oli nimittäin sen verran murhaava katse Mannerilla, kun käski Akun boksiin kärsimään.
Vähän vaikutti, että Räty itse myönsi olleensa se ylimääräinen, ja Mannerin huulilta luin "no mene sitten istumaan".

Ja Kunyk iskee. Dufvan kilpikonnakiekko ei onnistunut pitämään nollanollaa ja nyt kun pitää avata ja yrittää maalintekoa, ei riitä tehokkuus. Oikeastaan ihan kiva formaatti, häviöllä olevan ei kannata luovuttaa ja voitolla olevan ei kannata säästellä.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onhan tätä kiva kattoa kun Kärpätkin taklaa kaikkea punaista mikä liikkuu, eikä pelkästään nelosketju
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämä on se CHL formaatin hieno juttu että kavennusta voidaan hakea jo vaikka toisen erän viimeisillä minuuteilla ilman maalivahtia. Saa nähdä pelaako Dufva tuota korttia kuin aikaisin. 3 maalia kirittävää yhteen otteluun on kyllä liikaa.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.

etulaiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Nämä kaksi peliä pelataan CHL- formaatilla. Maaliero ratkaisee.
Joo kyllähän minä tietenkin sen tiedän.

Ihmettelin vain tuota viestiä, kun siitä voi helposti ymmärtää, että formaatin takia kannattaa hakea kavennusta ilman maalivahtia jo toisen erän lopulla tässä ottelussa, koska kolme maalia kirittävää on liikaa yhteen otteluun.

Tarkoitti varmaan kuitenkin sitä seuraavaa peliä ja sen toista erää :)
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Tasapisteissä maaliero ratkaisee.

Jos Kärpät voittaa tämän pelin 0-3, niin Sportin on voitettava kärpät huomenna neljän maalin erolla varsinaisella peliajalla, tai kesäloma kutsuu heitä. Näin olen asian käsittänyt, joten käytännössä maaliero on ainut ratkaiseva tekijä näissä sääleissä.

Edit: Sportin on kirittävä ainoastaan maaliero kiinni jotta ottelu voi mennä jatkoajalle.
 
Viimeksi muokattu:
Jos Kärpät voittaa tämän pelin 0-3, niin Sportin on voitettava kärpät huomenna neljän maalin erolla varsinaisella peliajalla, tai kesäloma kutsuu heitä. Näin olen asian käsittänyt, joten käytännössä maaliero on ainut ratkaiseva tekijä näissä sääleissä.

Eikö sillon mennä jatkoille normaalisti jos kahden pelin jälkeen maalit on tasan? Vai onko joku mennyt huti nyt
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Joo kyllähän minä tietenkin sen tiedän.

Ihmettelin vain tuota viestiä, kun siitä voi helposti ymmärtää, että formaatin takia kannattaa hakea kavennusta ilman maalivahtia jo toisen erän lopulla tässä ottelussa, koska kolme maalia kirittävää on liikaa yhteen otteluun.

Tarkoitti varmaan kuitenkin sitä seuraavaa peliä ja sen toista erää :)

Joo, ei tässä ekassa pelissä kannata ilman maalivahtia huidella tosiaan, ellei vastustaja erikoistilanteen tullen koe tarpeelliseksi vetää vaikka 6vs4 ylivoimaa. Senverran vähissä on sportin eväät jo ekaan peliin, että tämäkään ei olisi mahdottomuus.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos Kärpät voittaa tämän pelin 0-3, niin Sportin on voitettava kärpät huomenna neljän maalin erolla varsinaisella peliajalla, tai kesäloma kutsuu heitä. Näin olen asian käsittänyt, joten käytännössä maaliero on ainut ratkaiseva tekijä näissä sääleissä.
Siis eikös kolmen maalin ero riitä jatkoajalle, mitä pelataan maalista poikki hamaan tappiin saakka? Näin minä muistelisin.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Eikö sillon mennä jatkoille normaalisti jos kahden pelin jälkeen maalit on tasan? Vai onko joku mennyt huti nyt

Siis eikös kolmen maalin ero riitä jatkoajalle, mitä pelataan maalista poikki hamaan tappiin saakka? Näin minä muistelisin.


Joo niinhän se taisikin olla, luonnollisesti. Käsi pystyyn virheen merkiksi ja sääntökirjaa lukemaan, olisihan tuo pitänyt jo terveellä järjellä tajuta :D
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyvä peli tähän mennessä. Tulee fiilis että joukkueen kytkin on playoff moodissa. Kunpa jatkuisi huomiseen. Älkää vaihtako maalivahtia huomiselle!
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä peli tähän mennessä. Tulee fiilis että joukkueen kytkin on playoff moodissa. Kunpa jatkuisi huomiseen. Älkää vaihtako maalivahtia huomiselle!
Peli on ollut enemmän sitä tutumpaa vieraslätkää: puolustus edellä. Ja ei huolta: jos Rybar ei loukkaannu/sairastu, niin pelaa huomennakin.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aaltonen vois pelata napsun ylempänä tuossa ylivoimassa laukojan paikalla. Nyt pelaa niin syvällä, että sinne on vaikea tarjota one timeria.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Juhi ainoa joka osaa laukoa suoraan syötöstä. Muut ei uskalla ees yrittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös