Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 620 748
  • 8 707

Micol

Jäsen
Kiekollinen huolellisuus on edelleen perseestä ja täyttä paskaa. Ei omissa voi räplätä miten sattuu niin, että meinaa tulla jatkuvasti läpiajoja. Joku tolkku siihen syöttöpeliin!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oho! Mannerilla pelisilmää kun vaihtoi Kossun ja Musen paikkaa. Ei pikkukossulla oikein lähtenyt tossa kakkosen keskellä
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Voiko joku Kossu-uskova selittää minulle, mitä tuo Koskenkorva tekee tuolla kokoonpanossa? Minun silmääni ollut HMV koko kauden, eikä tämä erä tuonut siihen muutosta. Tappaa nytkin JMA:n ja Taseen pelin tuolla.
 

Uraanitumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets, Bärilund
Hyvä erä, Sportilla ei oikein sanottavaa ollut yhtä paikkaa lukuunottamatta, mikä olikin ihan ykkössektorin maalipaikka. Onneksi ei mennyt...
Todella vapauttava ylivoima maali, toimita kiekkoa maalille niin hyviä asioita tapahtuu! Pakit voisi vielä hanakammin toimittaa rohkeasti kiekkoa maalille, varsinkin Heshka kun sen osaa ihan kohtalaisen hyvin.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voiko joku Kossu-uskova selittää minulle, mitä tuo Koskenkorva tekee tuolla kokoonpanossa? Minun silmääni ollut HMV koko kauden, eikä tämä erä tuonut siihen muutosta. Tappaa nytkin JMA:n ja Taseen pelin tuolla.
Joo olen ihmetellyt samaa, mistä kaikki kehut kumpuaa. Täysin turha pelaaja ollut suurimman osan kaudesta.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voiko joku Kossu-uskova selittää minulle, mitä tuo Koskenkorva tekee tuolla kokoonpanossa? Minun silmääni ollut HMV koko kauden, eikä tämä erä tuonut siihen muutosta. Tappaa nytkin JMA:n ja Taseen pelin tuolla.
Olen samoilla linjoilla. Ei ole esittänyt oikeastaan mitään koko kauden aikana.

Toisaalta, eipä tuolta moni muukaan pelaaja plussan puolelle jää. Mutta ei Koskenkorva todellakaan ole ainakaan tällä hetkellä mikään tulosyksikön sentteri.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onhan tuo Koskenkorva väläytellyt syksyllä, varsinkin aloituksissa. Sen sijaan ulkopuolelta isolla rahalla hankitut Kristof ja Mustonen ovat olleet tasaista paskaa alusta loppuun asti. Vastuuta on kuitenkin tullut kiitettävästi. Ei varmaan helpoin paikka onnistua heti Koskenkorvalla, kun kausi mennyt koirankopin ja nelosketjun välissä.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hyvä erä, Sportilla ei oikein sanottavaa ollut yhtä paikkaa lukuunottamatta, mikä olikin ihan ykkössektorin maalipaikka. Onneksi ei mennyt...
Todella vapauttava ylivoima maali, toimita kiekkoa maalille niin hyviä asioita tapahtuu! Pakit voisi vielä hanakammin toimittaa rohkeasti kiekkoa maalille, varsinkin Heshka kun sen osaa ihan kohtalaisen hyvin.

Kuulostat ihan Mannerilta. Kyllähän Sportilla paikkoja oli ja Kaksinkamppailuissa väkevämpi. Mun kirjoissa eka erä meni Sportille. Jos edes tämä taso säilytetään ollaan hyvissä asemissa huomiseen. Rybar hyvää peliä, varman näköistä torjuntaa.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Koskenkorvalla tosiaan alku oli lupaavampi, mutta sitten vajonnut täysin näkymättömiin. Toki sieltä kokoonpanon ulkopuolelta on myös vaikea näkyä.
 

Nokkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuulostat ihan Mannerilta. Kyllähän Sportilla paikkoja oli ja Kaksinkamppailuissa väkevämpi. Mun kirjoissa eka erä meni Sportille. Jos edes tämä taso säilytetään ollaan hyvissä asemissa huomiseen. Rybar hyvää peliä, varman näköistä torjuntaa.
Aika tasainen erä. Sportin paikat tuli näistä kärppien vierastyöläisten lahjoista...kokemus ratkaisee vai mitä JJ:)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Uraanitumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets, Bärilund
Kuulostat ihan Mannerilta. Kyllähän Sportilla paikkoja oli ja Kaksinkamppailuissa väkevämpi. Mun kirjoissa eka erä meni Sportille. Jos edes tämä taso säilytetään ollaan hyvissä asemissa huomiseen. Rybar hyvää peliä, varman näköistä torjuntaa.
Maalipaikkoja Sportilla ei montaa ollut eikä mitään pyörityksiä. Vedot lähtivät kaukaa, jotka olivat marjoja Rybarille. Kaksintaisteluissa jäädään jalkoihin, jos nelonen ei ole jäällä. Sportin tankkereita vastaan ei Mustosilla ja kumppaneilla mahdollisuuksia ole, se on selviö.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Millo stenkka on alkanu käyttäytyy ku hampaaton mummu, hirvee maiskutus kokoajan
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lähellä käy Aaltonen. Taisi tuomarille sanoa, että ei käynyt.

Maalihan se on sittenkin. 0-2
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös