No just antoi läpiajon kaverille. Varmaan about +-0 tilanne tän pelin osalta tällä hetkellä.Oisko Liborin kevät?
Bannit seuraavalle, joka erehyy kehumaan meidän pelaajia. Älkää pilatko tätä!Älkää kehuko sitä Sulakia..
Kärpille perinteiseen tyyliin, no onneksi ei sentään sisään mennyt.Maalin jälkeinen oli TODELLA lähellä
Joo näin näköjään. On siinä kyllä otteittensa kanssa niin ailahteleva pelaaja. Ihan päinvastainen ilmestys kuin takuuvarma Teppo.No just antoi läpiajon kaverille. Varmaan about +-0 tilanne tän pelin osalta tällä hetkellä.
Joo olen ihmetellyt samaa, mistä kaikki kehut kumpuaa. Täysin turha pelaaja ollut suurimman osan kaudesta.Voiko joku Kossu-uskova selittää minulle, mitä tuo Koskenkorva tekee tuolla kokoonpanossa? Minun silmääni ollut HMV koko kauden, eikä tämä erä tuonut siihen muutosta. Tappaa nytkin JMA:n ja Taseen pelin tuolla.
Olen samoilla linjoilla. Ei ole esittänyt oikeastaan mitään koko kauden aikana.Voiko joku Kossu-uskova selittää minulle, mitä tuo Koskenkorva tekee tuolla kokoonpanossa? Minun silmääni ollut HMV koko kauden, eikä tämä erä tuonut siihen muutosta. Tappaa nytkin JMA:n ja Taseen pelin tuolla.
Hyvä erä, Sportilla ei oikein sanottavaa ollut yhtä paikkaa lukuunottamatta, mikä olikin ihan ykkössektorin maalipaikka. Onneksi ei mennyt...
Todella vapauttava ylivoima maali, toimita kiekkoa maalille niin hyviä asioita tapahtuu! Pakit voisi vielä hanakammin toimittaa rohkeasti kiekkoa maalille, varsinkin Heshka kun sen osaa ihan kohtalaisen hyvin.
Aika tasainen erä. Sportin paikat tuli näistä kärppien vierastyöläisten lahjoista...kokemus ratkaisee vai mitä JJ:)Kuulostat ihan Mannerilta. Kyllähän Sportilla paikkoja oli ja Kaksinkamppailuissa väkevämpi. Mun kirjoissa eka erä meni Sportille. Jos edes tämä taso säilytetään ollaan hyvissä asemissa huomiseen. Rybar hyvää peliä, varman näköistä torjuntaa.
Maalipaikkoja Sportilla ei montaa ollut eikä mitään pyörityksiä. Vedot lähtivät kaukaa, jotka olivat marjoja Rybarille. Kaksintaisteluissa jäädään jalkoihin, jos nelonen ei ole jäällä. Sportin tankkereita vastaan ei Mustosilla ja kumppaneilla mahdollisuuksia ole, se on selviö.Kuulostat ihan Mannerilta. Kyllähän Sportilla paikkoja oli ja Kaksinkamppailuissa väkevämpi. Mun kirjoissa eka erä meni Sportille. Jos edes tämä taso säilytetään ollaan hyvissä asemissa huomiseen. Rybar hyvää peliä, varman näköistä torjuntaa.