Vähän vaikutti, että Räty itse myönsi olleensa se ylimääräinen, ja Mannerin huulilta luin "no mene sitten istumaan".Rätykö se hyppäsi liian aikaisin kaukaloon? Oli nimittäin sen verran murhaava katse Mannerilla, kun käski Akun boksiin kärsimään.
Muutti se sen verran pakin mailasta suuntaa, että en lähtisi Hovista syyttämään.Tämän lahjoittaa Hovinen, mutta mikäs siinä.
0-3 Kunyk
Hä?Tämä on se CHL formaatin hieno juttu että kavennusta voidaan hakea jo vaikka toisen erän viimeisillä minuuteilla ilman maalivahtia. Saa nähdä pelaako Dufva tuota korttia kuin aikaisin. 3 maalia kirittävää yhteen otteluun on kyllä liikaa.
3 maalia kirittävää yhteen otteluun on kyllä liikaa.
Joo kyllähän minä tietenkin sen tiedän.Nämä kaksi peliä pelataan CHL- formaatilla. Maaliero ratkaisee.
Tasapisteissä maaliero ratkaisee.
Jos Kärpät voittaa tämän pelin 0-3, niin Sportin on voitettava kärpät huomenna neljän maalin erolla varsinaisella peliajalla, tai kesäloma kutsuu heitä. Näin olen asian käsittänyt, joten käytännössä maaliero on ainut ratkaiseva tekijä näissä sääleissä.
Joo kyllähän minä tietenkin sen tiedän.
Ihmettelin vain tuota viestiä, kun siitä voi helposti ymmärtää, että formaatin takia kannattaa hakea kavennusta ilman maalivahtia jo toisen erän lopulla tässä ottelussa, koska kolme maalia kirittävää on liikaa yhteen otteluun.
Tarkoitti varmaan kuitenkin sitä seuraavaa peliä ja sen toista erää :)
Siis eikös kolmen maalin ero riitä jatkoajalle, mitä pelataan maalista poikki hamaan tappiin saakka? Näin minä muistelisin.Jos Kärpät voittaa tämän pelin 0-3, niin Sportin on voitettava kärpät huomenna neljän maalin erolla varsinaisella peliajalla, tai kesäloma kutsuu heitä. Näin olen asian käsittänyt, joten käytännössä maaliero on ainut ratkaiseva tekijä näissä sääleissä.
Eikö sillon mennä jatkoille normaalisti jos kahden pelin jälkeen maalit on tasan? Vai onko joku mennyt huti nyt
Siis eikös kolmen maalin ero riitä jatkoajalle, mitä pelataan maalista poikki hamaan tappiin saakka? Näin minä muistelisin.
Peli on ollut enemmän sitä tutumpaa vieraslätkää: puolustus edellä. Ja ei huolta: jos Rybar ei loukkaannu/sairastu, niin pelaa huomennakin.Hyvä peli tähän mennessä. Tulee fiilis että joukkueen kytkin on playoff moodissa. Kunpa jatkuisi huomiseen. Älkää vaihtako maalivahtia huomiselle!
Nyt kun kerrankin ymmärrettäis jatkaa Raksilassa samalla tyylillä. Enpä kuitenkaan pidätä hengitystäni sen suhteen.Peli on ollut enemmän sitä tutumpaa vieraslätkää: puolustus edellä. Ja ei huolta: jos Rybar ei loukkaannu/sairastu, niin pelaa huomennakin.