Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Pakko sanoa että tällä hetkellä ei ole Annuseen luottoa yhtään. Jokainen veto jännittää.
Oli iha älyttömän hyvä kuvakulma!Kameramies? Ohjaaja? Joku?
Mamban syy että meni päivänselvä kamppi ohi?Älä Mamba ala omaa huonouttas tuomarille selvittää. Kävele peilin eteen ja mieti!
Tästä kuvakulmasta oon tykännyt kovasti NHL-pelejä katsellessa.Oli iha älyttömän hyvä kuvakulma!
Kyllä! Sai sellaisen vaikutelman kun olisi ollut paikan päällä katsomassaOli iha älyttömän hyvä kuvakulma!
Tästä kuvakulmasta oon tykännyt kovasti NHL-pelejä katsellessa.
Äärimmäisen passiivista on tällä hetkellä Annusen tekeminen maalilla. Töröttää lähes koko ajan matalalla perhosessa, eikä näe kunnolla juuri mitään tilannetta, jos on yksikään mies vähänkään näkökentässä eli ei ole riittävän aktiivinen seuraamaan kiekkoa tällä hetkellä. Yläkulmissa aivan liikaa tilaa jatkuvasti, kun pelaa enimmäkseen "polvillaan".Pakko sanoa että tällä hetkellä ei ole Annuseen luottoa yhtään. Jokainen veto jännittää.
Sinällään toki tuttua toimitusta. Vuoristorata suoritustason suhteen jatkuu jatkumistaan.
Avauserä ihan hyvää hokia, mutta sitten..
Niin, ja Rybarin ykkösvahdin asema lienee myös saletissa. Dramaattinen pudotus myös Annusen tasossa on tapahtunut suhteessa viime kauteen.
Mamban syy että meni päivänselvä kamppi ohi?
Tässä vaiheessa kautta ollaan jo siinä vaiheessa että ei paljon viihdyttävyys kiinnosta. Tulosta pitää tulla.Mitä helkkaria? Viihdyttävää peliähän tämä on ollut Kärpiltä.
Eli jos liigajumbo tekee 10 maalia ottamalla kiekon käteen ja viemällä maaliin niin ihan turha valittaa tuomareille että hyväksyvät ne, vika on päävalmentajassa. JYPin voittomaali tuli tuosta ylivoimasta, eli ei oltu jäämässä ilman pisteitä. Asiat voi toki nähdä miten ne itselle sopii parhaiten.Siitähän mä puhuin? :D
Että ollaan liigajumboa vastaan pelissä jäämässä pisteissä nollille niin siitä ei kyllä tuomarille sovi huudella. Katsoisi itse peiliin ja tekisi johtopäätökset.