Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 625 621
  • 8 707

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jokseenkin tuttu liikaa miehiä kentällä -jäähy tähän paikkaan.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Melkoisen selvä kamppi meni Sulakiin läpi, kun olisi päässyt kävelemään maalipaikalle.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Älä Mamba ala omaa huonouttas tuomarille selvittää. Kävele peilin eteen ja mieti!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Tämä oli ihan arvattavissa hyvän alun jälkeen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinällään toki tuttua toimitusta. Vuoristorata suoritustason suhteen jatkuu jatkumistaan.

Avauserä ihan hyvää hokia, mutta sitten..

Niin, ja Rybarin ykkösvahdin asema lienee myös saletissa. Dramaattinen pudotus myös Annusen tasossa on tapahtunut suhteessa viime kauteen.
 

Micol

Jäsen
Pakko sanoa että tällä hetkellä ei ole Annuseen luottoa yhtään. Jokainen veto jännittää.
Äärimmäisen passiivista on tällä hetkellä Annusen tekeminen maalilla. Töröttää lähes koko ajan matalalla perhosessa, eikä näe kunnolla juuri mitään tilannetta, jos on yksikään mies vähänkään näkökentässä eli ei ole riittävän aktiivinen seuraamaan kiekkoa tällä hetkellä. Yläkulmissa aivan liikaa tilaa jatkuvasti, kun pelaa enimmäkseen "polvillaan".

Tulee hieman mieleen Rynnäksen viimeinen kausi Kärpissä, kun pelaaminen näytti vähän samanlaiselta "erittäin passiiviselta perhoselta". Rynkylläkin viuhui usein laukaukset suht kaukaakin yläpesiin, kun sattui olemaan huonosti sijoittunut tai sitten vain ei nähnyt kiekkoja kunnolla, kun törötti passiivisesti perhosessa, lähes valmiina ennen kutia.
 

tonkelsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinällään toki tuttua toimitusta. Vuoristorata suoritustason suhteen jatkuu jatkumistaan.

Avauserä ihan hyvää hokia, mutta sitten..

Niin, ja Rybarin ykkösvahdin asema lienee myös saletissa. Dramaattinen pudotus myös Annusen tasossa on tapahtunut suhteessa viime kauteen.

Mitä helkkaria? Viihdyttävää peliähän tämä on ollut Kärpiltä.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mamban syy että meni päivänselvä kamppi ohi?

Siitähän mä puhuin? :D
Että ollaan liigajumboa vastaan pelissä jäämässä pisteissä nollille niin siitä ei kyllä tuomarille sovi huudella. Katsoisi itse peiliin ja tekisi johtopäätökset.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä helkkaria? Viihdyttävää peliähän tämä on ollut Kärpiltä.
Tässä vaiheessa kautta ollaan jo siinä vaiheessa että ei paljon viihdyttävyys kiinnosta. Tulosta pitää tulla.

Nyt sössittiin aivan täysin itse voitto vastustajalle.
 

Micol

Jäsen
Voisitko Covid-19 jo keskeyttää tämän kauden - please?! Ei tätä paskaa löysäkulleilua vaan enää jaksa peliäkään tälle kaudelle. Henkinen takki aivan tyhjä. Näkyy olevan myös vastuu-Mikolla ja joukkueella.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Siitähän mä puhuin? :D
Että ollaan liigajumboa vastaan pelissä jäämässä pisteissä nollille niin siitä ei kyllä tuomarille sovi huudella. Katsoisi itse peiliin ja tekisi johtopäätökset.
Eli jos liigajumbo tekee 10 maalia ottamalla kiekon käteen ja viemällä maaliin niin ihan turha valittaa tuomareille että hyväksyvät ne, vika on päävalmentajassa. JYPin voittomaali tuli tuosta ylivoimasta, eli ei oltu jäämässä ilman pisteitä. Asiat voi toki nähdä miten ne itselle sopii parhaiten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös