Peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 620 208
  • 8 707

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Mä luulen, että Kaukokaria oikeasti vituttaa näyttää Kärppien maalia. Varmasti miettii, että voiskohan tuon jotenkin hylätä
Onkohan entinen Kärppä-juniori joka ei päässyt pelaamaan?
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
En tiedä onko värilasit tänä vuonna kovemmilla vahvuuksilla vai mikä mutta tämä on nyt jo kolmas peli putkeen kun tulee aivan naurettavista teattereista jäähyjä. Siis aivan päivänselvistä sukelluksista. Pitäisiköhän tuohon alkaa jo Liigan puolelta puuttumaan.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Kaukokari tullaan varmaan ikuisesti muistamaan HPK-finaalivihellyksestä. Se Jätkä ON pihalla enimmän osan aikaa. Frimanin filmi meni läpi ihan satanolla.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mahtava, ansaittu voitto! On se Kärpät kova ja tyly jengi.

Kiitos Kärpät!
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voitto! Ja tämä on tärkein.
 

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Ei todellakaan uskoisi tätä nykyistä tilannetta. Tuntuu enemmän tuurilta kuin joltain toimivalta sapluunalta, mutta kaikki positiivinen otetaan vastaan mieluummin kuin häviöt ja jatkuva eri pelaajien manaus, vaikka sillekin todellakin on oma paikkansa otteiden arvostelussa.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Olen käynyt tekemässä kaikessa hiljaisuudessa pieniä tiedusteluretkiä Kärppien vastustajien osioihin. Mielenkiintoinen huomio on ollut, että kaikki Kärppien vastustajat ovat kaatuneet nimenomaan heikkoon viimeistelyyn. Väittäisin, että ryhdikkäämpi puolustuspelaaminen ja parempi maalivahtipeli on osaltaan myös vaikuttanut eikä kaikki johdu siitä, että juuri Kärppiä vastaan on tavattoman vaikea osua maalipuiden väliin.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Olen käynyt tekemässä kaikessa hiljaisuudessa pieniä tiedusteluretkiä Kärppien vastustajien osioihin. Mielenkiintoinen huomio on ollut, että kaikki Kärppien vastustajat ovat kaatuneet nimenomaan heikkoon viimeistelyyn. Väittäisin, että ryhdikkäämpi puolustuspelaaminen ja parempi maalivahtipeli on osaltaan myös vaikuttanut eikä kaikki johdu siitä, että juuri Kärppiä vastaan on tavattoman vaikea osua maalipuiden väliin.

Kärppäpelit ovat järjestään aika vähämaalisia molempiin suuntiin. Voihan sitä nähdä heikkona viimeistelynäkin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alkaa näyttää siltä että runkosarjan toinen sija on realismia kriisi-kärpille
Kriisi-Kärpille se ei olisi realismia, mutta sen sijaan tälle voittoputkessa liitelevälle, mahdollisesti vielä ennen siirtorajaa vahvistuvalle ja kriisinsä toivottavasti selättäneelle Kärpille se voi olla hyvinkin realismia.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Nyt on kyllä sellainen olkiukko koko teksti, että en tiedä kiinnostaako tuollaista alkaa edes purkamaan..
Joo, en niinkään viitannutkaan sinuun tuolla kommentillani. Unohdin pistää sen siihen alle vähän OT:na. Ymmärsin kyllä suurin piirtein mitä tarkoitit, mutta kun nyt mainitsit ohi mennen tuosta aiheesta, mitä kommentoin, niin päätin tilaisuuden tullen tarttua siihen ja mainita siitä, kun tuntuu, että osalla se mentaliteetti on tuollainen ja on saanut lukea tuon kaltaisia perusteluita, niin päätin nyt tarttua tuohon kun tuli tilaisuus. Eli se oli enemmänkin sellainen yleinen kommentti miten itse näen asiat ja mitä ajattelen niistä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jännä nähdä, miten Kärpät suorittaa tänään. Kauden aiemmat kohtaamiset KalPaa vastaan ovat menneet surkeasti. Nyt joukkueemme on kuitenkin kovassa vireessä. Jos tänäänkin tulee rumasti turpaan, täytyy todella toivoa, ettei KalPa tule vastaan pudotuspeleissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös