Onkohan entinen Kärppä-juniori joka ei päässyt pelaamaan?Mä luulen, että Kaukokaria oikeasti vituttaa näyttää Kärppien maalia. Varmasti miettii, että voiskohan tuon jotenkin hylätä
Onkohan entinen Kärppä-juniori joka ei päässyt pelaamaan?Mä luulen, että Kaukokaria oikeasti vituttaa näyttää Kärppien maalia. Varmasti miettii, että voiskohan tuon jotenkin hylätä
Oli kyllä huumoria, toinen pyörittää päätään notta älä viitti filmailla niin eiköhän toinen vihellä keskialueelta jäähyn :DSaatanan Kaukokari! Lähempi tuomari näki filmin, mutta vitun paska siniviivalta pakko viheltää.
Taisi mennä toisinpäinSaatanan Kaukokari! Lähempi tuomari näki filmin, mutta vitun paska siniviivalta pakko viheltää.
Taisi mennä toisinpäin
Olen käynyt tekemässä kaikessa hiljaisuudessa pieniä tiedusteluretkiä Kärppien vastustajien osioihin. Mielenkiintoinen huomio on ollut, että kaikki Kärppien vastustajat ovat kaatuneet nimenomaan heikkoon viimeistelyyn. Väittäisin, että ryhdikkäämpi puolustuspelaaminen ja parempi maalivahtipeli on osaltaan myös vaikuttanut eikä kaikki johdu siitä, että juuri Kärppiä vastaan on tavattoman vaikea osua maalipuiden väliin.
Kriisi-Kärpille se ei olisi realismia, mutta sen sijaan tälle voittoputkessa liitelevälle, mahdollisesti vielä ennen siirtorajaa vahvistuvalle ja kriisinsä toivottavasti selättäneelle Kärpille se voi olla hyvinkin realismia.Alkaa näyttää siltä että runkosarjan toinen sija on realismia kriisi-kärpille
Joo, en niinkään viitannutkaan sinuun tuolla kommentillani. Unohdin pistää sen siihen alle vähän OT:na. Ymmärsin kyllä suurin piirtein mitä tarkoitit, mutta kun nyt mainitsit ohi mennen tuosta aiheesta, mitä kommentoin, niin päätin tilaisuuden tullen tarttua siihen ja mainita siitä, kun tuntuu, että osalla se mentaliteetti on tuollainen ja on saanut lukea tuon kaltaisia perusteluita, niin päätin nyt tarttua tuohon kun tuli tilaisuus. Eli se oli enemmänkin sellainen yleinen kommentti miten itse näen asiat ja mitä ajattelen niistä.Nyt on kyllä sellainen olkiukko koko teksti, että en tiedä kiinnostaako tuollaista alkaa edes purkamaan..
Eikö tästä maasta saa##na löydy ketään muuta pillipiiparia Kärppien peleihin kuin tuo Kärppä-vihaaja Kaukokiikari?Äh ja taas vastassa myös Kaukokari ja Lassi Heikkinen. Toivotonta!