Ykkönen näyttää siltä, että tuloksen voi arvioida vähän kuin jollain nopalla pelattavalla roolipelillä. Laidoilla viilettävät 175 senttinen ja viime kaudet itseään etsinyt Moses, toisella laidalla taas 170 senttinen tyystin olemattomat KHL-näytöt omaava ja heikon harkkauden vääntänyt Manninen. Jos mulla olisi noppa, niin heittäisin sitä nyt. Jos silmäluku olisi 1, tämä kenttä tekisi tänään kovat tehot. Jos silmäluku olisi 2, tämä ketju pelaisi hyvän ottelun. Silmäluvulla 6 olisi tehotilastoissa -4 ja highlighteissa pari näyttävää henkilökohtaista epäonnistumista. Muilla lukemilla (3,4 ja 5) taas matsi olisi sellainen, ettei siinä paljoa kerrottavaa jäisi. Ei siis ole kovin kovat odotukset mulla.
Kakkonen näyttää sinänsä siltä, että tuossa on aineksia tehdä tulosta. Saa nähdä, mutta mulla on ihan hyvä kutina. Samoin kolmosesta tykkään näin paperilla katsoen ja ilman yhtään katsottua harkkamatsia. Uskon vahvasti, että Platt haluaa näyttää uudelle kotiyleisölle ja Jensen NHL-seuroille. Nelonen näyttää ihanalta. Nimimerkin
@Giroux näkemys laiturien (Manninen, Jensen, Nelli) näyttäisi kuitenkin mielestäni parhaalta kombinaatiolta.
Mitä pakistoon tulee, niin sinänsä vaikea on noita mun lähteä arvioimaan: jokaisessa parissa on jätkä, jolta en ainakaan hetkeen ole nähnyt minuuttiakaan. Sinänsä kolmospari kuitenkin vaikuttaa mielenkiintoiselta. Ei se pahasti voi mennä pieleen, kun keskipituus on ~195 senttiä, keskipaino päälle 100kg ja molemmilla vuosien kokemus AHL:sta höystettynä parilla NHL-matsilla.