Bafforosso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK parhaimmillaan
Lisää junioreita askiin, niin ehkä peli alkaa maistua vanhemmillekin pelaajille.
Nyt aika hyvä draivi, tällä kun jatkaa loppuun asti niin pinnat jää Stadiin (täydet 3)
Peilaatko Massijaken alkukauteen, vai loppukauteen? Massimalisella hurjat yksi piste enemmän kuin Santalalla, joukkueessa joka kyntää pohjalla. En itse viellä repisi pelihousuja, kun pisteitä tulee ja joukkue pärjää..luotto edelleen Santalaan, että taso nousee.Malinen > Santala olikin lopulta sitten näin kova heikennys meillä. Karua.
Toivottavasti ahtamaton Santaladiesel pääsee vauhtiin. En Santalaa lähde dumaamaan, mutta on toi jalka kyllä todella hidas. Veikkaan että menee Kangen kanssa vauhdeissa tasoihin.Peilaatko Massijaken alkukauteen, vai loppukauteen? Massimalisella hurjat yksi piste enemmän kuin Santalalla, joukkueessa joka kyntää pohjalla. En itse viellä repisi pelihousuja, kun pisteitä tulee ja joukkue pärjää..luotto edelleen Santalaan, että taso nousee.
Peilaatko Massijaken alkukauteen, vai loppukauteen? Massimalisella hurjat yksi piste enemmän kuin Santalalla, joukkueessa joka kyntää pohjalla. En itse viellä repisi pelihousuja, kun pisteitä tulee ja joukkue pärjää..luotto edelleen Santalaan, että taso nousee.
Lisää junioreita askiin, niin ehkä peli alkaa maistua vanhemmillekin pelaajille.
Toki kyseenalaistin hankinnan jo siinä vaiheessa kun sopimus julkaistiin. Preseason ja etenkin viimeisimmät matsit ovat ainoastaan vahvistaneet ajatuksia miksi Malinen <-> Santala oli aivan käsittämätön aivopieru.
Hyvä nousu ja hienoa, että Pikku-Lunkka ja Nikke saivat tehtyä börsät. Oikeastaan kaikki muu olikin sitten heikkoa. Paljon pitää parantaa. Tämä voitto ei saa sokaista jengin ongelmilta.
Kyseenalaistaminen hyvillä pointeilla on aina paikallaan, ja toki kun tarpeeksi kyseenalaistaa niin osuu joskus oikeaankin. Sinunkin kyseenalaistamiset taisi pohjautua lähinnä Santalan ikään, ja hitaaseen luisteluun. Kumpikaan näistä ei ole Santalan pelin ydinongelmana. Pelipää ja kädet, ja sitä kautta heikot kiekolliset ratkaisut on se ylivoimaisesti isoin ongelma. Jopa perus ratkaisuissa. Anyways, minusta tuollainen oman hännän nostelu ja "suurimmalle osalle tämä tuli vissiin yllättyksenä" -tyyppinen hierominen on lähinnä hölmöä. Minua ei kiinnosta lähteä jälkikäteen hieromaan teidän menneitä kyseenalaistamisia vastaan, vaikka useat "riskit" kausien mittaan ovat useita pelaajia kohtaan olleet enemmän tai vähemmän turhia.
No mutta ei aleta keskenään sotimaan. IFK ryhdistäytyi ja hoiti täyden pistepotin kuten pitikin, hyvä asenteellinen ja pelillinen ryhtiliike ja toivottavasti jatkossa osataan pelata jo alusta asti. Lundellin ja Nordgrenin maaleille iso peukku. Nordgren oli jopa parempi kuin odotin.
Hieno nousu! Ja todella makeeta, että oma nuoriso-osasto pääsi näyttämään kykyjään. 3 pinnaa maistuu pirun hyvältä, mutta kyllä olen huolissani nyt ainakin maalivahtipelistä, jonka keskinkertaisuus luonnollisesti vaikuttaa kenttäpelaajienkin tasoon. Kolmea ei pitäisi päästää, kyllä se edelleen pätee, että tee vähintään 3, päästä korkeintaan 2. No, kun pari päivää menee, kukaan ei enää muista miten tämä 3 pinnaa tuli. Kekeä on kyllä ikävä ja mä sanon ihan vakavissani, että HIFK on tällä kaudella niin kova jengi, että jos se saa backupiksi Liigan top 3 -maalivahtipelin, on kannu todella lähellä.