Noin laadukkaan joukkueen kuin Kärpät voittaa niin silloin on jotain tehty oikein. Se Kärppien avausmaali oli kyllä karsea ja kyllä minä myönnän, että pelko siinä hiipi puseroon, että näinkö tässä käy, mutta olipa mahtava peli joukkueelta! Keräsen 1-1 tasoitus sytytti kyllä täydellisesti yleisön ja joukkueen, koko ketjulta pitkä vahva pyöritys ja Keränen taisteli loppuun asti, ja olipas rystynosto kaunis! 2-1 maali ylivoimalla upeaan paikkaan, Tyrväisen hieno maskipelaaminen, ROC (joka muuten pelasi todella hyvän matsin!) loistava perussyöttö oikeille askelmerkeille ja Erosen one-timer lauloi! 3-1 maali oli silkkaa taidetta akselilta Thorell-Eronen, en tiedä mitä sieniä siellä asiantuntijat studiossa oikein popsivat kun tuntuivat koko ajan vähättelevän herraa nimeltä Thorell, ei siitä mitään timanttista kahdensuunnan hyökkääjää joo saa tekemälläkään, mutta on mielestäni playoffeissa ottanut siinäkin suhteessa ison harppauksen eteenpäin ja jumalauta näittekö sen blokin avauserässä?! Hienosti heittäytyi kultapotta lämärin eteen ja söi kiekkoa, mutta eihän nämä asiantuntijat tätä voineet noteeraa studiossa ensimmäisellä erätauolla vaan oli keksityttävä kritisoimaan miestä. Olen Ikan fani mies puhuu yleensä asiaa ja suoraan, mutta prkl Ika nyt hereillä?! ;)
Engren oli huikea! Tätä tarvitaan lisää! Illan ykköstähti minun papereissani. Tuo johtoaseman suojeleminen joukkueelta on vain kyllä jotain ihan hirveää, toivottavasti jatkossa ei pupelleta samalla tavalla viimeisillä minuuteilla mitä nyt on pitkin kevättä nähty. Onneakin oli tuossa loppuminuuteilla matkassa.
Plussaa vielä hallin tunnelmasta, kiitos.