Dragan Dabic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Vittu miten kuriton paska jengi ja nyt se on tarttunut junnuihin. Ethän sä vaan voi huitoa mailalla noin.
Ei VOI OLLA NOIN KURITONTA. Ei Pikkaraisella ole tuo joukkue mitenkään hallinnassa.
Totta. Mutta kyllä syyttävä sormi osoittaa myös kapteeniston suuntaan. Joukkueen sisäinen kuri ei ole hallussa valmennuksella eikä kapteenistolla.Eikä tule olemaan yhdelläkään koutsilla ikinä niin kauan kun ratkaisu siihen on antaa valmentajalle potkut.
Totta. Mutta kyllä syyttävä sormi osoittaa myös kapteeniston suuntaan. Joukkueen sisäinen kuri ei ole hallussa valmennuksella eikä kapteenistolla.
Tuskinpa se Lundell käsille koitti huitoa. Lähti kuitenkin kostamaan ja lopputulos oli siinä. Muutenhan erä näytti ihan hyvältä, poislukien tuo Pelicansin maali.
Juurikin noin. Samanlaisia huitomisia joka matsissa, mut nyt napsahti suojaamattomaan kohtaan, josta pulinat pois ja ukko pyttyyn.
Oliko se ulosajo vai 5min jäähy?Lundellin ulosajoa eivät muuten sulattaneet Kortelainen eikä Tanska. Luulen, että tilanteesta saattaa tulla vielä pulinaa muuallakin, kuin Jatkoajassa.
En tiedä.Oliko se ulosajo vai 5min jäähy?
Oliko se ulosajo vai 5min jäähy?
Olihan tuossa slaaville tyypillistä draamaa mukana. Olen satavarma että tuomarien ulosajoherkkyyttä on mietitty pelsuissa ja etukäteen päätetty filmit.
Schemerov huitaisi IFKn maalissa Raskia kädelle ja jalkaan, tuleeko 5+20?Olihan tuossa slaaville tyypillistä draamaa mukana. Olen satavarma että tuomarien ulosajoherkkyyttä on mietitty pelsuissa ja etukäteen päätetty filmit.
IFK hallitsee kaikkia muita osa-alueita paitsi sitä yhtä tärkeintä eli maalivahtipeliä. Toki Engren otti ison torjunnan rankkarista.
Tyrväinen suorittaa kuin joku kolmossena, runkosarjassa kakkossena ja playoffeissa vajoaa kolmossenaksi.
Huomio tähän, velipoika putosi filmin vuoksi ni oli siinä ihmettelemässä ekana.