Sillä on niin huono tasapaino ja teränkäyttö, että harvoin vastaavaa näkee. Hirmu puutteita ihan perusasioissa, peliasentoa ja syöttämistä myöten.Juuso Salmen ainoa vahvuus on ehkä jonkinlainen "kovuus ja kova vääntäminen".
Silti ukko on perseellään joka kerta kun joku 170cm ajaa tilanteen loppuun ja taklaa.
Tämähän on ainoa tapa, jolla Dinot heräävät, sillä eihän Dinoja kiinnosta urheilullinen menestys! Ja kyllä, itse olen yksi niistä elinkautisidiooteista, jotka istuvat A5ssa aina ja kantavat rahaa kuuliaisesti tuolle homehtuneelle seuralle.Tätä menoa ei tarvitse odottaa yleisöryntäystä perjantain peliin, jos muutenkaan.
Voi kun jotain alkaisi tapahtumaan muutoksien osalta seuran sisällä. Alan vaan olemaan niin skeptinen, että tapahtuuko oikeasti mitään. Case Carlsson alkaa saamaan jo koomisia piirteitä. Milläköhän taidoilla tuo kaveri on vakuuttanut, että siinä olisi potentiaalia hoitaa ykkösen keskusta. Lisää laadukasta tavaraa onnistuneisiin Nybarin hankintoihin tuohon ykkösen keskustaan.Tämähän on ainoa tapa, jolla Dinot heräävät, sillä eihän Dinoja kiinnosta urheilullinen menestys! Ja kyllä, itse olen yksi niistä elinkautisidiooteista, jotka istuvat A5ssa aina ja kantavat rahaa kuuliaisesti tuolle homehtuneelle seuralle.
Joku huusi IFKn "tuloksentekijöiden" perään, mutta Karavaanari on onnistunut kasaamaan hyökkäykseen TOP6, joista ainoastaan loukkaantunut Hade on takuuvarma tuloksentekijä. Carlsson on osoittautumassa niin heppoiseksi hyökkäyspäässä, kun SHL pisteiden perusteella osasi pelätä. Jopa Cipruss ja Perrault tekivät pisteitä näitä Liigan alakerroksessa jengejä vastaan.
Joo ja hei vielä Tampereelta nääs! Siellä juhlittiin mestaruutta keväällä nääs.Jee. Piste vieraspelistä. Nybondas sai mandaatin jatkaa.
Sääliksi käy Engreniä. Seisoo päällään ja pelaa ihan helvetin hyvin pelistä toiseen.
Meillä ei ole pelintekijää, meillä ei ole maalintekijöitä.
Ne eivät ole edes sairaslistalla.
Eroa!!!