Peliesitykset kaudella 2016–2017

  • 220 014
  • 1 511

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Todellinen ryöstöpiste Lukolle. Nimet paidassa eivät merkanneet mitään, vaan HPK vei peliä 2 erää miten halusi. Ainoastaan Kähkönen, HPK:n surkea viimeistely ja huono tuuri piti Lukon pelissä mukana. Lopussa Lukko taikoi tasoituksen kuin puskista.

Tälläisillä peliesityksillä ei voi kuin haaveilla voittoputkista, mitä tarvittaisiin. Kotipeleistä pitäisi raapia niitä 3 pinnan voittoja. Ehkä kauden heikoin esitys kotikaukalossa, vaikka pinna tulikin. Ihmetyttää, miten noin nimekäs joukkue voi olla täysin altavastaajana ja kiekollisesti umpisurkea.

Jos posia hakee niin: Kähkönen, Gagnonin murhaava taito voittaa aloitukset, asenne oli hyvää ja vetoja Lukkolaiset blokkasivat urakalla.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä haluan nyt kunnolla penalttia ettei tarvitsi tänne avautua. Ihan vaikka yhden vuoden.

Ensinnäkin, Pori ja porilaiset on syvältä anuksesta. Tua noi, ihan oikeest. Tämä zeta03 sun muut muut asiantuntijat läheltä ja kaukaa ovat silti ihan oikeassa: Lukon peli toimii yhtä hyvin kuin Dingo ja Yö ikinä. Mä ihan ihan oikeesti toivon että Zeta03 perseraiskataan useamman maahanmuuttajan toimesta ja kuljetetaan sen jälkeen porin toril. Voitte sitten siellä kaikki yhdessä laulaa joutsenlaulua,

Mut ei sinänsä, tästä kaudesta päällimäisenä jäi vitutus. Vuori alotti ja pelaajat lopetti.

Kiitos 2016-2017.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä haluan nyt kunnolla penalttia ettei tarvitsi tänne avautua. Ihan vaikka yhden vuoden.

Ensinnäkin, Pori ja porilaiset on syvältä anuksesta. Tua noi, ihan oikeest. Tämä zeta03 sun muut muut asiantuntijat läheltä ja kaukaa ovat silti ihan oikeassa: Lukon peli toimii yhtä hyvin kuin Dingo ja Yö ikinä. Mä ihan ihan oikeesti toivon että Zeta03 perseraiskataan useamman maahanmuuttajan toimesta ja kuljetetaan sen jälkeen porin toril. Voitte sitten siellä kaikki yhdessä laulaa joutsenlaulua,

Mut ei sinänsä, tästä kaudesta päällimäisenä jäi vitutus. Vuori alotti ja pelaajat lopetti.

Kiitos 2016-2017.

Mitäköhän aasin paskaa taas.. Ymmärtäisit edes itse poistaa nää viestit ku kaljat loppuu.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
HPK oli huomattavasti parempi, siitä ei kahta sanaa. Piste tuosta pelistä oli Lukolle täysin ansaitsematon mutta tässä tilanteessa kaikki mitä saadaan niin tietysti otetaan avosylin vastaan. Aivan liikaa Lukon pelaajia joutui maalinsiirtelijöiden aktiivisessa paineessa jälleen kerran siihen roiskaisulinjalle jota nähtiin jo Juha Vuoren viihdyttävässä kiekossa liiaksikin asti. Samoin se saatanan huolimattomuus niissä varmoissa syötöissä ei vaan toiminut edelleenkään vaan roiskaistaan sellainen kaverisyöttö joka tulee joko lämärinä lapaan tai muuten vaan olkapään korkeudella haltuunotettavaksi.

Puolustaminen on kuitenkin parantunut valovuodella verrattuna Juha Vuoren aikaan. Pelaaminen muutenkin näyttää ammattimaiselta ja melkein kolmenmillin touhuamiselta. Enää ei hävetä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Vaikka HPK oli pelillisesti edellä, niin siltikin vituttaa että periaatteessa annettiin kaikki kolme heidän maalia. Kähköselle ruusupuska ekan hörpystä, toinen Ahosen piikkiin ja kolmannessa kokenut Vahalahti ajoi itsensä typerästi Mannisen ohi samalla kun ranskalainen jäi turhaan painimaan maalille. Niskala halusi ratkaista, mutta varmistus pitää aina olla takana.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Jälleen ohi-peli. On se käsittämätöntä ettei ammattijätkät osaa tätä touhua sitten ollenkaan. Eritoten Niskalan saisi heittää hiuksista katsomoon ja vaikka jättääkkin sinne.

Vaikka HPK oli pelillisesti edellä, niin siltikin vituttaa että periaatteessa annettiin kaikki kolme heidän maalia

Erittäin hyvin sanottu!!
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kommentoin vielä asiaa, jota olen luultavasti aiemminkin sivunnut: Lukko on luistelussa jäljessä jokaista Liiga-joukkuetta. Jo kesän harjoituspeleissä ihmettelin, kun Zurichin porukka luisteli Lukon kumoon vieraskentällä. Oletin tuolloin, että kyse oli yksittäisestä ottelusta, jossa joukkue oli vain jostain syystä tukossa.

Eilisessä ottelussa Lukko jaksoi luistella ensimmäisen erän. Sen jälkeen koko joukkue oli ilmeisesti aivan piipussa. Millään pelitavallisilla asioilla ei ole merkitystä, jos häviää 100-0 luisteluvoimassa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Lukollehan ropisee pisteitä solkenaan. Taisi valmentajan vaihdos sittenkin muuttaa kurssia.

Tämä zeta03 sun muut muut asiantuntijat läheltä ja kaukaa ovat silti ihan oikeassa: Lukon peli toimii yhtä hyvin kuin Dingo ja Yö ikinä. Mä ihan ihan oikeesti toivon että Zeta03 perseraiskataan useamman maahanmuuttajan toimesta ja kuljetetaan sen jälkeen porin toril.

Aijai, kun tulee vilpittömästi onnittelemaan Lukkoa pisteputkesta niin joutuu tälläisten sairaiden fantasioiden kohteeksi. Kannattaa miettiä ammattiavun hankkimista ennen kuin on liian myöhäistä.
 

BIGKING24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja Montreal
Kirjoitusten perusteella ihan suurta muutosta peliin ei ole tullut, no oliko nyt edes odotettavissa. Meinasin itse hallille lähtiä, mutta sitten kuitenkin ajattelin, että enää en ole valmis maksamaan lipun hintaa haluttoman joukkueen katsomisesta ja näköjään voin olla tyytyväinen ratkaisuuni.
Noh asiaan, hallilla olleita mielipiteitä Riikola vs Mäkinen suorituksiin, koska ilmeisesti Ahosen pelaamiseen ei pakkikaverilla ole vaikutusta vaan kaveri jatkaa olemaan kuin varjo edellisestä kaudesta vaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Koukkiko Vahalahti omaa miestä Hpk:n jatkoaikamaalissa, vai mitä se yritti? Nyt vasta katsoin maalit ja näytti pikkuisen erikoiselta.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Melkoinen pikkutyttö-lauma jäällä taas ekassa erässä. Tai ei oikestaan sais haukkua pikkutyttöjä. Nekin pelais paremmin kuin tuo alistunut lammaslauma.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei helvetti. Voiko Lukko ihan oikeesti olla koko kauden näin paska? Aika raskas kausi tulossa kannattajille. Taitaa jäädä paikan päällä käynnit minimiin. Ei mitään munaa koko touhussa. Miten tuolla voi edes yleisö syttyä yhtään peliin, kun ei noi saa niin ku yhtään mitään aikaseks. Jos tonne oikeesti sattuis eksymää vielä tällä kaudella niin kyllä se 2 vikaa erää varmaan menis baarin puolella. Tää kausi on ollut surkeinta Lukkoa mitä on 2000 luvulla nähty. Jos toi joukkue voittaa tällä kaudella edes 6 peliä suoralla peliajalla niin nostan hattua. Se olisi älytön ylisuoritus tolle jengille.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko kyllä puolustaa Heikkilän alaisuudessa paremmin mutta eipä sitten mihinkään muuhun peliin pystytäkkään. Tiivolan ketjun laiturit Liedes ja Vidgren yrittävät kyllä ja pääsevät paikoillekin toisinaan, mutta ei tuossa Lukon pelissä ole edelleenkään kiekollista jatkumoa nähtävissä. Kuinka monta rintamahyökkäystä Lukolta on tällä kaudella nähty? Tai ylipäätään eteenpäin menevää syöttöketjua joka päättyy laatupaikkaan?
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä minä olen pelejä seurannut reilut 25 vuotta, ei näin surkeita kotipelejä juuri ole nähty, mitä viime aikoina on ollut. Paljon on nähty tasaisia tylsiä nysväyksiä, ok-pelejä ja myös loistavia Lukon esityksiä. Mutta nämä nykyiset ovat jo ihan omassa kastissaan. Kuinka Lukko voi olla noin surkea?! Harvoin kotijoukkue on liigassa näin altavastaajana.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä tossa joukkueessa on jokin todella pahasti pielessä. Toki Koiviston ja Tukosen poissaolot vaikuttavat sekä itseluottamus on ihan nollissa. Parempi varmaan pistää koko pakka uusiksi taas kauden jälkeen.
 

Sashmowitz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko kyllä puolustaa Heikkilän alaisuudessa paremmin mutta eipä sitten mihinkään muuhun peliin pystytäkkään.

Kun mä en näe mitään ihan hirveän radikaalia parannusta edes tossa puolustamisessa. Onhan Jyp kuitenkin saanut hyviä maalipaikkoja hyvästä sektorista ihan ensiminuuteista lähtien. Ehkä erona Jukuri-teurastukseen Kähkönen nyt vaan poimii noita avopaikkoja aika hyvin.
Karvan alle kaksi erää kotipeliä Jypiä vastaan, eikä oikeastaan ainoatakaan kunnon maalipaikkaa ellei Vidgrenin vastustajan virheestä tullutta tonttia lasketa. Torjunnat 22-8 Kähköselle. Ei tää kovin valoisalta näytä.
Mitä muuten kesällä on mahtanut tapahtua, Lukko nimittäin jää myös jalalla valovuoden Jypistä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös