Ifk kun pelaisi samalla asenteella kuin Ilves par'aikaa ei olisi hädän päivää. Sokea Reettakin näkee ettei kingejä kiinnosta.
Mikä tähän kiinnostuksen puutteeseen mahtaa olla syynä? Luulisi Tepsin kaatamisen sytyttävän pahimmatkin velttoilijat.
Ifk kun pelaisi samalla asenteella kuin Ilves par'aikaa ei olisi hädän päivää. Sokea Reettakin näkee ettei kingejä kiinnosta.
Hahhaaa!! Toi olisi jonkinnäköinen itse-aiheutettu lumous.Tai kärmes? Eikö niillä ole tapana syödä oma häntänsä ja sitä myöten tuijottaa omaa lumoustaan? Pari-kolme sellaista elämää, ja lumous haihtuu.
Kyllähän kaikki pelit on voitettavissa, mutta ne pitää myös voittaa. Tämä peli toi hyvin esiin sen, miksi HIFK oli runkosarjan 9. ja TPS 2. Luulisi nyt viimeisetkin harhakuvitelmat siitä karsiutuneem, että HIFKlla olisi oikeasti muuta kuin häviävän pieni mahdollisuus jatkoon. Yksin erikoistilannepelaaminen on sillä tasolla, että jatkoonpääsy on sula mahdottomuus. Puhumattakaan siitä, että viime kevään johtavien pelaajien (Auvitu, Järvinen, Ramu, Zabo) vastineena askissa surffailee Eronen, O'Connor, Aaltonen ja Säbä.Mä olen varmaan vähemmistössä, mutta mun mielestä tämä oli ohan OK vieraspeli ja täysin voitettavissa aina siihen saakka, kun tokassa erässä peli hävittiin erikoistilanteisiin.
Mikä tähän kiinnostuksen puutteeseen mahtaa olla syynä? Luulisi Tepsin kaatamisen sytyttävän pahimmatkin velttoilijat.
Luulisi nyt viimeisetkin harhakuvitelmat siitä karsiutuneem, että HIFKlla olisi oikeasti muuta kuin häviävän pieni mahdollisuus jatkoon.
Ei mikään. Laiska lätkäfanien tekosyy tuo kiinnostuksen puute.
Kuulemman mukaan jengistä oli sakkia lähtenyt Stadin yöhön säälärivoiton jälkeen. Enpä usko, että Peltosen Villen aikaan, olisi ollut sinne mitään asiaa. Se kertoo paljon tosta meidän tän vuoden jengistä. Eihän siellä ole tarvinnut naamareita vetää. Yhden kaljan nyt voi aina ottaa, mutta ehkä toi jengi on "jo voittanut mielestään tarpeeksi".
Tepsin möttöset ja töppöset voitti hyvin harjoitellulla pelikirjalla Liigan isoimman budjetin omaavan jengin, jonka peli nojautuu pelaajien itse ideoimaan pelikirjaan ja pelaajien vapaaseen tahtoon toteuttaa itseään kentällä.
Olen sun kanssa samaa mieltä.En mä näe tätä näin. Paitsi ylivoimalle on tottakai pakko saada kuntoon. Torstaina ollaan viisaampia, mutta uskon että tulee hyvä peli. TPS tässä mitään ihmeellistä esittänyt, oli vaan erikoistilanteissa parempi.
Kalliolle, Perrinille, Tallinderille ja Heikkiselle pitää saada paljon tukalammat oltavat torstaina kuin mitä tänään, liian helpolla pääsivät nämä.
, mutta tänään homma meni kuitenkin Tepsin käsikirjoituksen mukaan.
Mä näkisin että ottaen huomioon vieraspelin, niin tämä meni HIFK:n käsikirjoituksen mukaan. Ekassa erässä TPS oli hieman edellä, muttei kuitenkaan saanut mitään aikaan ja erätauolle 0-0 tilanteessa. Tokassa erässä huolimatta omasta maalista tasoitettiin ja päästiin peliin mukaan. Vaikutti siltä että peli rupeaa olemaan hallussa ja voitto on täysin omissa käsissä. Sitten tuli erikoistilanteet ja kaikki meni vituiksi.
Toivotaan, että menee jatkossakin ifk:n kässärin mukaan!
Mä näkisin että ottaen huomioon vieraspelin, niin tämä meni HIFK:n käsikirjoituksen mukaan. Ekassa erässä TPS oli hieman edellä, muttei kuitenkaan saanut mitään aikaan ja erätauolle 0-0 tilanteessa. Tokassa erässä huolimatta omasta maalista tasoitettiin ja päästiin peliin mukaan. Vaikutti siltä että peli rupeaa olemaan hallussa ja voitto on täysin omissa käsissä. Sitten tuli erikoistilanteet ja kaikki meni vituiksi.
Arska Vallin sanoi tuossa lähetyksessä mielestäni hyvän pointin tuosta yv:stä: jos ylivoima ei ota luonnistuakseen, niin silloin pitäisi enemmän pelata viivaan. Siellä on kuitenkin O´Connoria ja Erosta, joiden kaiken järjen mukaan pitäisi pystyä hakkaamaan kiekko maalille, josta sen olisi edes teoreettisesti mahdollista pomppia sisään. Nyt vaan hierotaan tuolla päädyssä ja kulmissa ja haetaan jotain nättiä passia maalin eteen. Tämä nähtiin jo runkosarjassa ettei toimi, niin miten se nyt yhtäkkiä rupeaisi toimimaan? Käsittämätöntä puusilmäisyyttä takoa päätä seinään.
Ai rrrrraivo tätä kananmunat kainalossa pelaamisen juhlaa! Miksi olen syntynyt! Miksi!
Kakkos yv:ssa laittasin Big Joen maalille tekee maskia ja sit vaan rumputulta viivalta. JMA kokonaan pois yv:sta.