Jep, kokonaiset 3p matkaa sijalla 4. oleviin Jukureihin samoilla pelimäärillä. Mutta kausi on IFK-fanien mielestä taputeltu *hymiö*
Luulis sun tottuneen jo tohon kun kuitenkin suht usein vierailet tässä osiossa ;)
Itse pelistä, sen näki toisen erän puolivälissä että me hävitään tää kun ei saada mistään sisään. Näyttävän näköistä pyörittelyä, muttei kuitenkaan ihan tuhannen taalan paikkoja montaa ollut. Kyllä noista paikoista silti olis pitäny pari tehdä ainakin.
Onhan tossa nyt ihan erilaista tekemistä kuin aikaisemmin. Nyt tullaan jo syöttelemällä omista pois useasti, ollaan pelattu hitaammin noin yleensäkin.
Tänään oli myös paljon pitkiä hyökkäyksiä ja KooKoo keskittyi pelkästään puolustamaan ja hyökkäämään vastaan missä onnistuikin kohtuuhyvin. Paremmin ois pitäny vielä päästä keskustaa kohden ja ehkä sillä saatu pari laadukkaampaa tekopaikkaa ja jäähyjä, kyl mä uskon et sekin vielä paranee. Uus koutsi Kouvolassa niin on selvästi alettu laittamaan omaa päätä kuntoon eikä ylihyökätty yhtään, omissa sitten muurattiin keskusta umpeen. Vaikea tollasta vastaan on pelata.
Tappiota ei voi hyväksyä, mut kyl mä silti näin pelissä enemmän hyvää kuin huonoa ja edellisiin esityksiin verrattuna tää oli jo ihan erinäköstä. Yv:kin alkaa olla jo kohtuu vaarallisen näköistä.