Sieltä se Za-Ra-Ra alkaa taas tulemaan...
Odotetaan nyt sillä Pelicans on aivan luvattoman huono ollut tänään.
Sieltä se Za-Ra-Ra alkaa taas tulemaan...
Oliko kymmenen? Sitten sellainen huomio, että Juuso "korva"Puustinen kuten 6vee poikani häntä kutsuu, ei tänä keväänä pelaavaan kokoonpanoon mun mielestä enää ilman loukkaantumisia mahdu.Ramun noin 10 kiekonmenetystä ensimmäisessä erässä ei tunnu missään kun joukkue johtaa. Mutta kertovat ettei Ramun peli tällä hetkellä suju ja poffit ovat aivan oven takana.
Tappio kuitenkin TPS:lle. Tässä ei tarvita muilta apuja. Kun omat matsit hoidetaan, niin runkosarjan voitto tulee3-1 päättyi, vaikka olisi pitänyt päättyä jotain 6,7,8-1. Nyt kanava Kärpät peliin katsomaan lähdetäänkö karkuun.
TPS:lle jatkoaikavoitto, eli vain piste meille. Saatanan Spina, kun otit idioottijäähyn.
No, ensi perjantaina onkin sitten huippumielenkiintoinen ottelu ja yhden asian tiedän - halli on silloin loppuunmyyty.
Odotetaan nyt sillä Pelicans on aivan luvattoman huono ollut tänään.
Vaatimattomuus kaunistaa silloin kun on sen paikka, mutta "kolmospaikka"? Sinä: HIFK, runkosarjan kolmospaikka tai alempi = 3000 eur, ja minä runkosarjan 1. tai 2. 12 000eur. Ok? Noh yleensä olen skeptinen, mutta en tässä.(tai ainakin kakkospaikka tai ehkä kolmospaikka)
Jees, onneks on ens perjantain matsiin flabarit takataskussa! Siitä lähteköön kevään hoki-huuma käyntiin!Tulee kyllä sellanen peli että alta pois. Todennäköisesti runkosarjan voiton suhteen tossa on The Peli suuntaan tai toiseen. Sitä odotellessa :)
Ja jos niitä ei onnistu päivän vastustajaa vastaan tekemään tuon enempää, voi käydä kylmät playoffs-peleissä.
Näihin negailuihin IFKn pelistä en lähde mukaan niin kauan kuin pelataan voittavaa kiekkoa! @Bafforosso muutenkin lienee aika yksin noiden mielipiteidensä kanssa! Yleisesti ottaen IFKn kannattaminen tekee ihmisen jollain tavalla negatiiviseksi/pessimistiseksi! Nyt pitäisi osata nauttia eilisen kaltaisesta dominoimisesta ja Liigan kärkipaikasta, mutta takaraivossa on ainakin minulla pienesti aina ne lukuisat perseilyt takavuosilta!Itseni yllätti, että @Bafforosso tuli negailemaan. @Dev hoitaa omaa osuuttaan Ramun ketjussa, ja Baffo täällä. Te ette ainakaan pety koskaan elämässänne, koska noin pessimistis/negatiivisella ajattelulla pettymyksiä ei voi kerta kaikkiaan tulla....-kaikki mikä voi mennä pieleen, menee pieleen-ajattelulla on elämä melko raskasta, joten koittakaa välillä olla tyytyväisiä johonkin, edes hetken. Se piristää!
Olen jälleen pitkälti samaa mieltä kanssasi ja voisin jopa korjata mielipidettäni tuosta tuhlailusta. Olet oikeassa, että jos pidetään "pallo hallussa" ei vastustaja pysty tekemään maaleja, mutta toisaalta jos emme itse pysty tekemään riittävällä prosentilla ja vastustaja osaa trapilla eliminoida meidän paikat, silloin voi tulla noutaja. En tosin usko monen joukkueen siihen pystyvän - Tappara, Kärpät, SaiPa ja Lukko? - pian se nähdään.Itse en ole tippaakaan huolissani tämän päivän tuhlailusta. Toki olisi maaleja pitänyt tehdä enemmän, mutta nyt oli paikkoja välillä suorastaan liukuhihnalta ja niin pitkään, kun maalipaikkoja pystytään luomaan, niin ei ole mitään hätää. HIFK:ssa on kuitenkin leveä kärki maalintekijöiden suhteen. jakun mestoja luodaan, niin kyllä ne enneen pitkää sinne menee. Enemmän itse olen ollut huolissani siitä, että välillä ei ole pystytty niitä maalipaikkoja luomaan. Esim. tuossa hävityssä Tappara pelissä tuli pitkiä jaksoja, että HIFK ei saanut mitään aikaiseksi ja sitten niitä maalipaikkoja laskeskeltiin, että jos siitä tai siitä olisi tehnyt, niin olisi ollut eri peli. Välillä on ollut todellisten maalipaikkojen luominen jopa häntäpään jengejä vastaan sellaista satunnaista. Joka pelissä jokainen joukkue jonkun maalipaikan saa, mutta hyvin todennäköisesti sen voittaa se joukkue, joka niitä tasaisemmin luo.
Siitä ei pääse mihinkään, että Matikaisen Pelicans oli ihan täysi paska jääkiekkojoukkue. Tuli niin mieleen kaverin HIFK kausi, kun paskalla viisikkotasapainolla väksiin hyökätään ja menetellään kiekkoja, niin vastustaja iskee vastaiskuilla. HIFK sai tänään yhdellä läpisyötöllä ihan karmean määrän ylivoimahyökkäyksiä. Pelsut olisi pelillisesti paras vastustaja avauskierroksella.
1983, sillon olin Nordiksella eka kerran. Ja samoin, no hard fiilings :-DOlen jälleen pitkälti samaa mieltä kanssasi ja voisin jopa korjata mielipidettäni tuosta tuhlailusta. Olet oikeassa, että jos pidetään "pallo hallussa" ei vastustaja pysty tekemään maaleja, mutta toisaalta jos emme itse pysty tekemään riittävällä prosentilla ja vastustaja osaa trapilla eliminoida meidän paikat, silloin voi tulla noutaja. En tosin usko monen joukkueen siihen pystyvän - Tappara, Kärpät, SaiPa ja Lukko? - pian se nähdään.
Ja @Kake74: en ole negailija, enkä pessimisti, en myöskään yltiöpäinen optimisti. Olen iloinen suosikkijoukkueeni tähänastisesta menestyksestä. Olen kuitenkin myös realisti monen, monen vuoden kokemuksella jääkiekon parissa. Koska itse olet alkanut seurata HIFK:ta tai ryhtynyt kannattajaksi? Eipä sillä merkitystä, mutta olisi kiva tietää.
No hard feelings!