Mun silmään tuo peli ei näytä miltään asenneongelmaiselta, vaan ihan järkyttävän itseluottamuksen puutteen aiheuttamalta sähläykseltä. Mistä sellainen sitten voisi johtua, en todellakaan tiedä.
Joo, paha sanoa johtuiko asenteesta vai mistä, mutta todella paljon virheitä! Onko se sitten sinun mainitsema itseluottamuksen puute, asenteen puute vai molemmat sitä en tiedä. Joka tapauksessa heikko peli joka olisi voinut päättyä meillekin, maalinteko se on tuuripeliä ja asennehomma. Nyt joukkue on vain suvantovaiheessa, that's it. Toivottavasti nousevat tästä yli mahdollisimman nopeasti, mutta ei mikään joukkue Liigassa vedä illasta toiseen viikosta toiseen hyvin, näitä hetkiä tulee kaikille. Mun papereissa Törmänen on hyvä koutsi, toki jos viime kausi toistuu ja tulee yhtä radikaali tippuminen niin mielipide muuttuu, mutta kyllä minä tällä hetkellä pidän Törmäsen tyylistä valmentaa jne.
En nyt jaksanut kaikkia viestejä alkaa lukemaan niitä on tänä iltana sen verran paljon tullut, mutta joitakin luin ja siellä pomppasi silmiin kommentteja ettei tämän vuoden IFK sytytä. Omasta mielestäni tämän vuoden IFK on mestaruuskauden jälkeisistä nipuista se paras ja sytyttävin. On Åsten, Liivik, Generous, Järvinen ja Grillfors joiden kanssa vastustaja saa pitää pään ylhäällä koko ajan kentällä ollessa ja sitten löytyy vielä Partanen, Ikonen, Nykopp, Rask jne. jotka myös pystyvät fyysiseen peliin ja taklaamaan kovaa ja näyttävästi, ja mainitaan nyt uusin tulokas Aulie kunhan pääsee kuvioihin sisään niin tuskin kovin miellyttävä pakki vastustajan näkökulmasta katsottuna. Ja on siellä taitoakin, vaikka se just nyt ei näy.
Se kyllä pitää tuosta Auliesta sanoa, että en itsekään oikein ymmärrä miksi tuon tyylinen pakki tuli hommata? Kyllä tuonne rosteriin olisi se rightin kiekollinen pakki tarvittu paljon kipeämmin. Toivotaan tietty, että JJ ja Grillfors ovat siinä kunnossa, että pääsevät mahdollisimman pian takaisin askiin, sillä jos toinen on näistä pahastikin hajalla niin tuo on ihan perusteltu hankinta silloin.
Vielä en ole huollissani ja sanon, että meillä on hieno joukkue. Huomisesta tulee kyllä paha ikävä kyllä veikkaan, hyvä alku olisi äärettömän tärkeä!