KwutsNI: Ymmärsin näköjään väärin heittosi "negasiivestä". Luulin, että osoitit sen suoraan mulle ja hieman särähti korvaan, koska olen kyllästymiseen asti toistanut sitä, että mielestäni HIFK:n voittaminen on aina positiivinen asia. Vaikka tulisi millaisella tikutakuilulla. Pitääpä väijyä tuleeko tänne "mitä minä sanoin" -jengiä kun HIFK ottaa pikku tappioputken. Tosin en toivo HIFK:lle tappioputkea enkä myöskään usko sellaiseen, sikäli kun ukkoa saadaan kehiin lasaretista.
Arvostan aina reaaliaikaisia kommentoijia ja muakin vituttaa jälkiviisastelu. Olen itse asiassa sitä mieltä, että juuri nyt kun HIFK:lla menee hyvin, on oikea hetki antaa palautetta siitä, että pelityyli ei silti miellytä. Sittenhän sitä vasta oltaisiinkin jälkiviisaita, jos tultaisiin mahdollisen floppikevään jälkeen avautumaan kuinka koko ajan tiesin, että tällä mikkihiirilätkällä ei mennä pitkälle. On tavallaan hienoa uida vastavirtaan silloin kun siltä tuntuu. Joskus olen ollut tyyppi, joka on tykännyt HIFK:sta, vaikka joukkue on ollut tappioputkessa, nyt olen näköjään tyyppi, joka kaipaa särmää voittavaan joukkueeseen. Juuri nythän kaikkien pitäisi -jos oltaisiin gloryhunterjoukkueen faneja- hyppiä riemusta tasajalkaa, kun pinnoja tulee ja ollaan sarjakakkosena. HIFK-faneissa on kuitenkin lajituntemusta ja -heh- brändirakkautta paljon enemmän kuin lätkäfaneissa keskimäärin. HIFK-fanit muistuttavat hardcore-fudisfaneja (varsinkin Valioliigassa), joille pärjääminen ei riitä, pitää myös pärjätä tietyllä tyylillä.
Paradoksaalista tässä kaikessa on juuri se, että kun Stögön HIFK menestyy, ei fanin tarvitse tällä kaudella järsiä kynsiään poikki selviytymistaistelun merkeissä. Viime vuosina tähän aikaan on spennattu joudutaanko sääleihin. Nyt on sitten paremmin aikaakin kelailla pelityyliä, fyysisyyttä ja asennetta. Tästä saamme kiittää Mr.Törmäsen voittavaa jääkiekkoa.