Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Parempi, että tämä pelillinen lamakausi tulee nyt kuin sitten myöhemmin keväällä. Eipä tässä muuta.
Tuo venakko muuten on ihan siinä ja kintaalla että pitäisikö toivottaa hyvää jatkoa. Potentiaalia varmasti on mutta harmi ettei sitä käytä.
No voi perkele, toi meni itseltäni ohi kun opettelin juuri esperanton epäsäännöllisiä verbejä. Tuossa kolmannen erän aikana opetellessani Arttu Wiskarin uuden levyn square-dance-askelia, sattui korvaani selostajan kommentti IFK:n pätkätyöläisistä. Jos jotain positiivista hakee, niin Nybari on tajunnut tällä kaudella kiinnittää erityistä huomiota pätkätyöläisiin. Noita alle 180-senttisiä robertleinojahan viilettää jäällä höyryävänä kymenä.Niille ei kai tarvitse maksaa normaleja LELlejä tai lomarahoja?Grillfors taklasi Mustosta jatkoajalla.
Tällä hetkellä pelaaminen on todella haluttoman oloista, ja minusta Ramun kenttä olisi parempi, jos siinä olisi joku, joka pelaisi edes sydämellä.
Kuulin, että asia oli kuitattu sillä että Stögö kävi matsin jälkeen pyytämässä Ilveksen pukukopissa anteeksi kaikilta. Ikävämpi asia oli tietysti, että Hakametsän kaukalon laitaan jäi tuosta mielipuolisesta attentaatista pieni jälki. Onneksi taklattavalla oli syndit päällä, jälki olisi saattanut olla erittäinkin pahan näköistä (= vähintäänkin punoitusta ihossa puhumattakaan henkisistä vammoista ja pahasta mielestä) ilman noita jääkiekkoon kuuluvia suojavarusteita. Grilli oli kuulemma ollut erittäin allapäin matsin jälkeen, ja kysellyt ettei kai mitään vakavampaa ollut sattunut.Mitä vittua, menikö Grilli taklaamaan jatkoajalla? Tapaus on tutkittava. Ehdotan, että HIFK itse lähettää videoclipin ja tutkintapyynnön liigalle ja tekee myös rikosilmoituksen. Joku roti tähän väkivaltaan on saatava!
Lisäksi Anni Sinnemäelle tämän iltainen kauhunäytelmä oli ns. viimeinen pisara eikä hän aio puoltaa Mäntymäen kentän areenaprojektia missään nimessä vaan paikalle rakennetaan monikulttuurisuutta tukeva keskus.
Onko siellä menossa joku kovinkoskaanikinä kuntotreeni joka vie mehut pelaamisesta? "Vahvat kolmannet erät" alkaa olemaan kaukana tästä paskasta
http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1421734231133.html (linkkin IS:n sivuille, lukeminen omalla vastuulla)
Hyvänen aika, siinä tapahtuu KONTAKTI! Mihin tämä laji on menossa?
Honkaheimon ainoa virhe oli se, että osui kiekottomaan mieheen, josta siis olisi pitänyt tuomita 2 minuutin rangaistus estämisestä.
SM-liiga on nykyään -ehkä Bluesia lukuunottamatta- kontaktivapaata kaukalopalloa ja siksi tapaukset, joita ennen nähtiin joka ilta, nousevat tikun nokkaan.
Eli totta on, että fyysisyys on kaikonnut Liigasta. Siitä saamme kiittää luonnollisesti tuomarilinjaa, mutta kyllä mä olen sitä mieltä että IFK:n pitäisi olla nykyisellä onnettomalla referenssitasolla Liigan kärkeä fyysisyydessä. Se ei paljon vaatisi.
Pätkin tuolta välistä oman vastaukseni kannalta epäolennaisen kohdan pois.Samaa mieltä. Fyysisin jengi on ainakin IFKta vastaan Blues. Lasken myös Jypin ja Lukon ns. ilkeiksi joukkueiksi.
Eli totta on, että fyysisyys on kaikonnut Liigasta. Siitä saamme kiittää luonnollisesti tuomarilinjaa, mutta kyllä mä olen sitä mieltä että IFK:n pitäisi olla nykyisellä onnettomalla referenssitasolla Liigan kärkeä fyysisyydessä. Se ei paljon vaatisi.