Red Machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Joo eiköhän tämä riitä tästä aiheesta. Mielipiteitä ja tätä myöten negailijoita pitää kestää keskustelupalstalla. Menen panemaan puolisoani nyt, huomenna kun ei ehi, pitää olla katsomossa :)
Olipas ihan täyttä paskaa koko tämä lainaus sinun viestistäsi. Kuka on puhunut mistään traumoista tai aggressioista? Olin pelsu matsin jälkeen ihan tyytyväinen, huom. ihan. Se, että toivon näkeväni taklauksia, edes kotona Nordiksella niin tekeekö se musta jonkun vitun negailijan? Vähän kaipaisin tunnetta ja taklauksia sinne kentälle ja sitä kautta katsomoon kiitos!
Loppuviikon matseista 2 voittoa olisi kova, etenkin SaiPa on meille aina veemäinen vastustaja. Nyt olisi aika saada niitä erikoistilanteita kuntoon, etenkin AV:ta. Varmaan Husso huilaa toisen peleistä.
http://liiga.fi/tilastot/2014-2015/runkosarja/joukkueet/?stats_type=sarjataulukko&home_away=&sort=P/O
HIFK on jo noin viiden pisteen sarjajohdossa 60 pelin jälkeen,...
No prkl, itse olen edelleen sitä mieltä, että Auvitulle on paikka jengissä. Omasta mielestäni Pink HakkarInen oli tänään mr. Hasardi. On kyllä mielenkiintoista nähdä, saako kaveri jatkoa.Auvitu on ainoa päänvaiva tässä. Jopa suuresti dissaamani Ottopoika oli tänään ihan hyvä peruspakki. Auvitu...voi tsiisus. Sen miehen tilalle vielä se the pakki niin ei voi valittaa..
No, pääasia että noi kääpiöt ja junnut ei pelaa pakistossa. Tai no, olihan siellä Miihkali, mutta ihan hyvin se veti.